Help

Wil je echt weten wat ik dee voor dat die trekstarter vast zat ik de wat jullie zeiden en ik ben gek tuurlijk ddaaaaag

Je bent wel lekker bezig kerel. Je grammatica is echt onder nul, en zo te zien zijn al je leesteken toetsen op je toetsenbord kapot. Iedereen denkt hier met je mee, en jij zegt daaaagg. Fatsoenlijk? Nee.

Zoek youtube op de termen: How to start nitro engine.

Ik wens je geen succes.

Kan ik lekker veel aandoen dat ik dyslexie heb!?
En ik verkoop hem niet en rc fanaat wie is hier nou kinderachtig
Met je ik wens je geen succes
Maar laat het nou maar dat ding is weg klaar

Kan ik lekker veel aandoen dat ik dyslexie heb!?
En ik verkoop hem niet en rc fanaat wie is hier nou kinderachtig
Met je ik wens je geen succes
Maar laat het nou maar dat ding is weg klaar

Waarom gebruikt iedreen zijn dyslexie als uitvlucht.
ik heb dit ook maar ik doe nog wel steeds moeite om deftig te schrijven. (lees je bericht eens naa dan zie je nog wel een paar fouten staan ;) )
Ik zeg niet dat alles dan perfect inorde komt maar dan is het wel veel leesbaarder. Haal die auto gewoon terug je gaat hier sowizoo spijt van krijgen.
En trouwens als je motor vastzit kan dit zelfs positief zijn, toen ik het nieuwe mator had wouw die ook wel eens blokeren.

Maar je moet ook begrijpen dat we je niet kunnen helpen als we de nodige informatie niet krijgen.

Ik hoop dat je ons begrijpt, de auto terughaalt (als dat nog kan), gedult hebt en dan komt het allemaal wel inorde.

The Panda

Kijk je heb lichte vorm van dyslexie en zware vormen snap je ?

Dat snap ik volkomen, maar welke vorm je dan ook hebt helpt nalezen etc nog steeds.
Ik weet dat jij een zwaardere vorm hebt dus dat er nog steeds fouten ingaanstaan. Maar ik denk als je je post is naleest dat je nog wel eens een foutje ziet staan,

en trouwens kan je je auto nog terug halen, dan komen we er samen wel uit ;)

The Panda

Ik heb hem weer hoor maar ik was boos en helaas waren jullie de slachtoffers ik had hele erge ruzie met me ouders en het is uit nogmaals mijn exuses(ikweet niet hoe ik dat schrijf)

Ik heb hem weer hoor maar ik was boos en helaas waren jullie de slachtoffers ik had hele erge ruzie met me ouders en het is uit nogmaals mijn exuses(ikweet niet hoe ik dat schrijf)

Iedereen kan wel eens een slechte dag hebben, dat is normaal maar natuurlijk niet tof
En excuses had je bijna juist toch goed gedaan :D (ik heb het uiteindelijk ook maar met google gevonden ;) )

en toen mijn motor eens vast zat had iemand me uitgelegd hoe ik het terug goed moet maken:
je hebt je auto en een platte schroevendraaier nodig. (niet veel he ;) )
Je zet deze op je vliegwiel (vorige keer voorg je wat dat was als je de onderkant van je auto ziet daar is normaal een spleet met een zwart (meestal toch) schijfe nouw dat is het vliegwiel). En de zijkant op je chassi dan zet je wat kracht wel de juiste richting opdraaien en dan komt hij los.

als hij niet direct loskomt stop je maar anders kan je alles beschadiggen dan zal ik ja nog wat andere tips geven.

The Panda

En er komt geen brandstof in de motor moet ik dan het slangetje van de carb. Eraf halen en met de compressor in het gaatje blazen ? Of remmenreiniger

En er komt geen brandstof in de motor moet ik dan het slangetje van de carb. Eraf halen en met de compressor in het gaatje blazen ? Of remmenreiniger

normaal kan dit niet het probleem zijn.
De kans is groot dat hij valse lucht aanzuigt waardoor de tank nit vacum kan worden en komt er geen branstof,
Kijk eens of de uitlaat nog goed vast zit kijk alle slangetjes is na op schruirtjes of gaatjes zie of de koelkop nog vast zit.

The Panda

Ik heb toch met de compresor gespeelt en bleek dus dat er opgedroogt nitro en olie dus er komt brandstof bij de motor maar nu hij wil niet aan kan dat door de 2 jaar oude nitro komen of wat anders want wat gebeurdt er als er nitro op de hete gloeiplug komt moet het dan sissen

Dat kan inderdaad komen door de oude nitro.(brandstof)
Maar komt er nu wel brandstof in de motor??

> gloeiplug eruit halen, brandstof pompen en kort starten. Er moet nu nevel uit de gloeiplug opening komen.

Dan is ie zwaar verzopen. Doekje op je koelkop, keer of 10x aan de trekstarter trekken in korte vlugge tempo. Gloeiplug erin, en NIET meer nog meer brandstof erin pompen! Meteen weer proberen te starten. Anders verzuip je hem weer.

Hij doet het:D ik heb samen met me broer de motor uit elkaar gehaald en schoon gemaakt hij was gewoon super mega onverstelbaar vies alleen nu als ik hem start doet ie het alleeen dan gaat ie uit het niks helemaal vollen toeren draaien

Goed dat je hem toch aan de praat hebt gekregen! Als de auto in neutraal staat, drukt de gasservo dan de 'harmonica' (dat rubberen omhulseltje op de carburateur van de motor) helemaal in en heb je de ontvanger en zender ook allebei aanstaan?

Ja dat heb ik
Ik dag zelf mischien aan een storing

Ik denk dat je de motor opnieuw moet afstellen, dit doe je door de grote sproeier naald helemaal dicht te draaien en daarna weer 2 slagen open. Dit gebruik je als basis. Je geeft dan volgas en draait de sproeier steeds verder open totdat hij minder toeren gaat maken. Als hij direct al minder toeren gaat maken draai je de sproeier naald steeds verder dicht totdat hij op zijn maximum aantal toeren komt. Vervolgens draai je de sproeier 3 tikjes open, om er zeker van te zijn dat de motor niet te arm draait.

Je doet daarna het gas dicht en test of hij lekker oppakt als je gas geeft, zo ja ga lekker rijden met de auto en veel plezier ermee.

3 tikjes open? Misschien moet je hier wat duidelijker zijn.
3 tikjes kan alles tussen 3 slagen open en letterlijk tikjes tegen de schroevendraaier zijn voor een lezer.

Back