Waar moet me vinger houden ik heb een hpi t15 motor moet ik me vinger op dat schroefje houden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
.... Je kan proberen om je vinger op de carburateur te houden en dan aan de starter trekken met gas vol open, zonder de gloeiplugstarter. Als het goed is moet er na een aantal keer brandstof in de carb. komen. ....n
Je bedoelt je vinger op de uitlaat houden?
Me trekstarter zit vast ik krijg hem nu niet meer omhoog![]()
Me trekstarter zit vast ik krijg hem nu niet meer omhoog![]()
Wordt ik nou als mogool beschouwdt ik vraag wat een maar een paar en echt een paar reageren normaal en geven tips Waar ik wat aan heb
ik pleur dat ding gewoon in de prullebak (....). Ding
mijn buurman die is 23 en weet er niks meer van hij zij hier wil je dit ik weet het niet meer ben te oud ervoor ik kap ermee dat ding pleur ik gewoon weg klaar
Je reactie kan wel wat minder!
Ga ermee naar een modelbouw winkel voordat je hem weggooit, het is waarschijnlijk iets heel onbenulligs. Het kan goed zo zijn dat de motor een brandstof slag maakt en dat daarom de trekstarter niet werkt. Haal de plug eruit en houd de auto naar de kant van de uitlaatpoort en probeer dan eens of de trekstarter werkt, zo ja dan had je een brandstof slag.
Maar mijn advies blijft: " GA NAAR IEMAND TOE DIE ER VERSTAND VAN HEEFT "
Als je in een f..... Buitenstaand dorp woont (zoals ik) een een halfe dag onder weg te zijn voor iemand die zegt gooi hem maar weg daar sta ik gewoon niet op te wachten
Ik hoopte op goeie tips en wat is een uitlaat poort of een vliegwiel
Als je in een f..... Buitenstaand dorp woont (zoals ik) een een halfe dag onder weg te zijn voor iemand die zegt gooi hem maar weg daar sta ik gewoon niet op te wachten
Ik denk het wel want als ik pomp dan springt het brandstof slangetje los en licht alles onder nitro maar hie krijg je hem dan schoon