Help

.... Je kan proberen om je vinger op de carburateur te houden en dan aan de starter trekken met gas vol open, zonder de gloeiplugstarter. Als het goed is moet er na een aantal keer brandstof in de carb. komen. ....n

Je bedoelt je vinger op de uitlaat houden?

Me trekstarter zit vast ik krijg hem nu niet meer omhoog :(

Ga een keer langs bij je buurman en vraag of hij je kan helpen met je auto of ga er mee langs een modelbouw winkel. Het is wellicht ook makkelijk om je woonplaats in je profiel te vermelden, misschien woont er iemand bij je in de buurt die je wil en kan helpen.

Haha, die is goed.

On-topic:

Wat heb je gedaan voordat hij vast begon te zitten? Maar doe even wat vele andere zeggen: ga naar je buurman en vraag het aan hem. Hij moet er vast ook wel wat verstand van hebben.

Wordt ik nou als mogool beschouwdt ik vraag wat een maar een paar en echt een paar reageren normaal en geven tips Waar ik wat aan heb
ik pleur dat ding gewoon in de prullebak (....). Ding
mijn buurman die is 23 en weet er niks meer van hij zij hier wil je dit ik weet het niet meer ben te oud ervoor ik kap ermee dat ding pleur ik gewoon weg klaar

Wordt ik nou als mogool beschouwdt ik vraag wat een maar een paar en echt een paar reageren normaal en geven tips Waar ik wat aan heb
ik pleur dat ding gewoon in de prullebak (....). Ding
mijn buurman die is 23 en weet er niks meer van hij zij hier wil je dit ik weet het niet meer ben te oud ervoor ik kap ermee dat ding pleur ik gewoon weg klaar

Je reactie kan wel wat minder!

Ga ermee naar een modelbouw winkel voordat je hem weggooit, het is waarschijnlijk iets heel onbenulligs. Het kan goed zo zijn dat de motor een brandstof slag maakt en dat daarom de trekstarter niet werkt. Haal de plug eruit en houd de auto naar de kant van de uitlaatpoort en probeer dan eens of de trekstarter werkt, zo ja dan had je een brandstof slag.

Maar mijn advies blijft: " GA NAAR IEMAND TOE DIE ER VERSTAND VAN HEEFT "

Als je in een f..... Buitenstaand dorp woont (zoals ik) een een halfe dag onder weg te zijn voor iemand die zegt gooi hem maar weg daar sta ik gewoon niet op te wachten :@
Ik hoopte op goeie tips en wat is een uitlaat poort of een vliegwiel

Je reactie kan wel wat minder!

Ga ermee naar een modelbouw winkel voordat je hem weggooit, het is waarschijnlijk iets heel onbenulligs. Het kan goed zo zijn dat de motor een brandstof slag maakt en dat daarom de trekstarter niet werkt. Haal de plug eruit en houd de auto naar de kant van de uitlaatpoort en probeer dan eens of de trekstarter werkt, zo ja dan had je een brandstof slag.

Maar mijn advies blijft: " GA NAAR IEMAND TOE DIE ER VERSTAND VAN HEEFT "

+1
idd
want dit vind ik nu egt wel een snelle vorm van opgeven hoor sjoerdkruis
maar voor we je deftige antwoorde wilt en oplossingen moet je onze vragen ook eens deftig beantwoorde, er zijn zoveel vragen waar je nooit op antwoord.

sjoerdisback vroeg wat je had gedaan net voor de trerekstar blokeerde
antwoorde nee dat dee je niet!

zoo kan ik nog veel meer voorbeelden geven dus ga nu niet terug zagen dat we je niet helpe, we moete eerst wel wat weten voor we je een oplossing kunnen geven.

ken je google
zoek daar ook eens wat op, wij zijn geen helpdesk voor al u vragen

en dingen 9 of 10keren zeggen gaat ook niet helpen hoor

The Panda

EDIT:
Als je in een f..... Buitenstaand dorp woont (zoals ik) een een halfe dag onder weg te zijn voor iemand die zegt gooi hem maar weg daar sta ik gewoon niet op te wachten :@

die vragen kan je gewoon vinden op google zo mooilijk ook niet of moete we het allemaal gaan voordoen, wees eens wat minder lui

en ik geloof nooit dat je een halve dag moet rijden voor iemand te zien, er is zowisoo en winkel in de buurt maar geen halve dag vanu

Laatst bewerkt:
Even niet gemeen of flauw bedoeld, maar wat had je dan verwacht?
Een brandstofwagen starten en afstellen is niet iets wat je even in twee regels uitlegt, zeker niet als degene aan wie je het uit probeert te leggen geen idee heeft waar hij me bezig is.
Vergelijk het met een vliegtuigpassagier die moet proberen te landen, omdat de piloot onwel is geworden. Hoe leg je aan zo iemand uit wat hij moet doen als hij niet eens weet hoe de stuurknuppel werkt?
Als je nu eens de moeite nam om je een beetje in te lezen (tip: er zijn speciale stickies voor beginners), zou het misschien allemaal wat makkelijker gaan. Als dat al teveel gevraagd is, kun je er inderdaad beter mee ophouden.

Goeie tips zat tussen de vele miljoenen posts op dit forum maar als je met dergelijke vragen komt is er natuurlijk de vraag of je ook wat met de tips aan kunt want de vragen die je stelt is basis kennis.

Als die auto een tijd heeft stil gestaan zou ik eerst adviseren om de carburateur door te spoelen met remmenreiniger. Dat die nu vast staat kan een hoop betekenen maar ik vermoed gezien de eerdere berichten dat een slangetje door de druk los kwam:

Ik denk het wel want als ik pomp dan springt het brandstof slangetje los en licht alles onder nitro maar hie krijg je hem dan schoon

dat dus de motor na het vele proberen nu echt zonder olie staat en er iets vastgeklemd zit. Probeer hem eens te verwarmen met een haardroger, vaak kan die weer losschieten als je hem weer even aantrekt.

En schoonmaken kan met diezelfde remmenreiniger die je vast wel bij de lokale benzinepomp kunt halen (of zit die ook niet in dat gat van je?)

Maar veel van je vragen zijn ook vragen die vaker voor komen en als je dus even wat moeite doet om eens te zoeken en te lezen kan je misschien het nodige leren.

Back