Hemelvaart Weekend FMS Spaarnwoude

@ jaap en Berto,
volgens mij was het jan of erick-jan die aan het vliegen was.
En ik denk niet dat tie gaat jet vliegen, te veel problemen gezien van met die dingen niet willen starten en dan veel rook
ps meer dan 1 toestel

een FCO2 filmpje

[URL="
- spaarnwoude fco2[/URL]
(ik had meer willen filmen maar kon hem niet op laden hadden geen 220V)

Laatst bewerkt door een moderator:
te veel problemen gezien van met die dingen niet willen starten en dan veel rook
Mhhh, gek is dat he, op Appingedam staan dan alleen maar jets en dan weigert er maar een enkele.

Maar ik ken ook ene Erick of Erik die op Oss een tijd heb stan te klooien omdat 1 motor van z`n Beech niet wou ;-)

Organisatie nog bedankt voor de 4 top dagen,volgend jaar zeker weer:worship:
Die Ger Klu. staat er ook weer op, da`s een beetje jouw buddy aan het worden Jaap.
Ja Berto moet jaap(buddy) in de gaten houden en toen ook al eric-jan of jan-eric of hoe hij dan ook mag heten.:D

Volgend jaar neem ik ook mijn veiligheidshelm mee dan heb ik niet zo'n hoofdpijn na het nachtvliegen:mrgreen: Peter Bedankt:-D

Foto's volgen nog.

@Eric/Jan

Kijk eens goed naar de foto hierboven, mijn buddy staat op het punt, mijn zender uit jou jatten te grissen, zoveel vertrouwen hadden wij in jou vliegkunsten met mijn jet en gelijk daarna had ik problemen met de kerotoevoer, dat zegt ook wat natuurlijk.

@Bors

Dank voor de tip van die kippepoten er zat er 1 inderdaat in men uitlaat, zou die Eric daar meer van weten!!!! jij kent hem heel wat langer als ik toch ??

@Berto

Bedankt voor het bijspringen hier, ik heb alweer erg veel spijt dat ik hem heb laten vliegen met men kissie.

@Eric

Ik durf het best te vragen hoor, mag ik 1x vliegen met jou Beach, 1x maar!!!!!

@F18

Neem de volgende keer ook maar een muggenstift mee, dan hoef ik je niet meer voor je hoofd te meppen, of je moet het fijn vinden om gemept te worden.

Dank en ook Ger Kovacs voor het bestaan die 4 zonnige vliegdagen ging wel alle merendeels volgas, ma is wel gaaf die snelheid zo, ik zal even nieuwe pootjes maken die ook na binnen kunnen, dan gaat het nog harder yesssssssssss

Gr Japio

Laatst bewerkt:
Een kleine impressie van wat er zaterdag te zien was. Uiteraard veel meer gezien maar door het aangapen met open mond vergeten te filmen of teveel staan ouweh**ren. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back