Hemelvaart Weekend FMS Spaarnwoude

Jamer Bryan, maar volgend jaar zien we je graag komen! ;)

Vandaag echt een top dag, grote Yak, diverse turbine toestellen, meerdere old-timers, F3A kisten en nog veel meer! Mooi weer erbij, lekker eten.... Helemaal top!

Nog 3 dagen genieten van dit evenement!

Jamer Bryan, maar volgend jaar zien we je graag komen! ;)

Vandaag echt een top dag, grote Yak, diverse turbine toestellen, meerdere old-timers, F3A kisten en nog veel meer! Mooi weer erbij, lekker eten.... Helemaal top!

Nog 3 dagen genieten van dit evenement!

Jup vindt het erg jammer dat ik niet kan komen :(

Volgendjaar zal ik er zeer zeker bij zijn :D

Grt.

Was een super weekend en we hebben ons best weer gedaan met het nachtvliegen. ;)

Organisatie bedankt voor alles. :worship: Piloten/vliegers bedankt voor al het moois en de fantastische shows. :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Hoi

Ook wij zijn weer geland in Eerbeek en de zooi uitgepakt, ook wij kijken terug op 4 heerlijke vliegdagen en weer leuke nieuwe mensen leren kennen.

Wij willen dan ook bij deze alle leden bedanken voor deze heerlijk dagen en iedereen complimenteren met het organiseren van deze flyin, met verliep lekker gemoedelijk allemaal.

Volgend jaar weer ???

Vriendelijke groeten Jaap, Denny en de hond Bo

Iemand toevallig foto's of een filmpie van mijn spannende start met men jet ???? zo ja, die zou ik graag hier zien of willen ontvangen.

Laatst bewerkt:
Was het weer eens zo ver zat zeker een kippepoot in de uitlaat van de turbine :mrgreen::mrgreen:

Fotoś

Allemaal bedankt!!!!!!!

We hebben intens genoten en we hebben nu al zin in volgend jaar. Zonder jullie was het nooit zoń succes geworden. Nogmaals bedankt in jullie vertrouwen en opkomst.

Foto's en video gaan eraan komen. Ik heb genoeg mensen met enorme lenzen zien lopen. Ik heb er een paar gevraagd, de fotoś op te sturen. Dus die gaan nog komen.
Verder heb ik al wat gekregen. Deze foto's waren van de laatste dag. Volg deze link:

Picasa-webalbums - geje - 24-5-2009 spa...

Voor diegene die ook foto's of video hebben gemaakt, stuur me maar een email naar het volgende adres:
clubservice@fms-spaarnwoude.nl
De foto's kunnen geleverd worden in het formaat 800x600 wat dan weer lekker snel werkt in de browser.

Tot later,

Thierry

De rest komt nog.

DSC_9059.JPG

Hoogteroeren uitgestapt?

Oeh, dus binnenkort hebben we er weer een jetvlieger bij ;-)

Die Ger Klu. staat er ook weer op, da`s een beetje jouw buddy aan het worden Jaap.

Binnenkort als mijn jet weer vliegklaar is maar weer eens wat af zien te spreken met z`n allen wel gezellie.
En 25-6 Pampa ben ik er ook bij :yes:

Jullie hebben wel topdagen gehad zo te lezen en zien, mooi hoor :D

@Berto

Je hebt wat gemist kerel, 4 prachtige zonnige dagen en het was weer lachen en veel vliegen natuurlijk incl nachtvliegen.

Gr Jaap

Ik weet het :-(

Later als ik met de VUT ben kan ik ook zulke dingen gaan doen ;-)

IK heb echt een supergoed lang weekend gehad. Heb echt genoten van de demo's en het nachtvliegen! Zelf heb ik met mijn trainer echt eens goed kunnen stunten:D. Veld daar in spaarnwoude is mij supergoed bevallen:)

Hulde aan de organisatie :banana:

volgend jaar ben ik zeker weer aanwezig:)

Laatst bewerkt:
vind het leuk te horen dat iedereen het zo naar zijn zin gehad heeft , vond het zelf ook erg geslaagd .

( wat betreft de witte supercub crach ) , het lijkt allemaal mee te vallen , hopelijk vliegt hij snel weer ,

heb zin om weer snel een volgende meeting mee te maken lijkt me weer heeel gezellig groetjes

Laatst bewerkt door een moderator:
Back