Heng Long M26 upgrade

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door Guus Scholtens, 11 okt 2022.

  1. Guus Scholtens

    Guus Scholtens

    Lid geworden:
    29 jun 2020
    Berichten:
    10
    Locatie:
    Nederland
    Hallo allemaal,

    Ik heb vorige week een Heng Long M26 gekregen, deze jongen deed er weinig tot niks meer mee.
    Heb hem netjes ontvangen en wat mee gespeeld, alles lijkt opzich oke. Wel wat dingen van de body afgebroken etc. maar het functioneerd.

    Nu wil ik deze graag gaan upgraden. NIeuwe mainbord, voor geluids module, speaker, smoke generator.
    Maar ook de metalen tracks 360 koepel etc. Er is genoeg te krijgen, en je kan het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt. De een wil wel een HL en de ander weer tamiya of taigen, ik blijf voorlopig bij deze 1/16 van HL.

    Graag hoor ik wat tips wat ik wel en niet moet kopen, en natuurlijk hoor ik graag ook waar.

    Zo hoor ik verhalen dat ik juist moet gaan voor een taigen v3 set qua mainbord etc. Maar Heng long heeft zelf bijvoorbeeld ook de 6.0 en 7.1 mainbord op de markt.

    Het is voor mij allemaal nieuw dus ik hoor van jullie
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Johan-k

    Johan-k

    Lid geworden:
    14 dec 2020
    Berichten:
    21
    Locatie:
    Zwolle
    Hallo,

    wat ik veel lees en zie op het Duitse forum rcpanzer.de dat ze bijv compleet andere modules monteren zoals die van sgs electronic van een Duitse website/fabrikant of een Elmod module.
    deze modules hebben allemaal de zelfde functie of zelfs uitgebreider.
    veel voorbeelden staan wel op YouTube
    Zelf rij ik met een Beier sfr-1-D waar ik overigens aardig tevreden over ben toch overweeg ik om de volgende keer naar eentje te gaan van sgs electronic. dit ivm de joystick opties en hoop op een betere stuur curve op hogere snelheid.
    let op al deze modules hebben wel een aparte ontvanger en zender nodig.
     
    Guus Scholtens vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina