Heng Long Tank

De tank is ondertussen teruggestuurd maar stond helaas in de backorder. De leverancier kon mij echter ook nog de Walker Bulldog leveren welke ik eigenlijk ook wel erg mooi vond. Deze is mij dan ook toe gezonden en werkt volledig volgens de norm! Ben erg tevreden!

Hier enkele foto's:

Foto-XGBSBMHG.jpg

Foto-DDXT3RGS.jpg

Foto-FC6MAX6B.jpg

Dat probleem met het niet schieten had ik dus ook (zie eerste bericht). Het lampje deed bij mij ook zwakker branden en verders niets. Ik het dus de uitgefikte weerstand vervangen door een van een lagere waarde, en nu werkt hij gewoon.

Ik heb onlangs een HL aangeschaft en bij mij werkt alles perfect. Dan zal ik wel wat geluk hebben gehad, want als je ze open doet zie je dat de kwaliteit wel minder is dan de duurdere tanks. Maar, ik vindt ze qua prijs-kwaliteit geslaagd.
Hier een paar pics van mijn verbouwde Tiki Tiger (enkel de nr. en het kruis ontbreken nog). Goeten, Erwin.
http://img22.imageshack.us/img22/8750/p1010014ra.jpg
http://img694.imageshack.us/img694/45/p1010016r.jpg
http://img697.imageshack.us/img697/8167/p1010019as.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
oeps, foutje....

Laatst bewerkt door een moderator:
hey,

ik heb ook zo'n tank van heng long, maar ik vind het geluid, en het vuren van het kanon nogal slecht, het kanon lukt me nog wel om aan te passen, maar met geluid enz. heb ik geen ervaring, heeft iemand misschien tips om dit te verbeteren?? ik ben eventueel bereid om nieuwe onderdelen hiervoor aan te schaffen.

grts, rc freak

Dan zou ik je aanraden om ook de Think Tank Blaster III Soundmodule aan te schaffen.
Je weet gewoonweg niet wat je hoort.
Ik weet alleen niet of je bij een Heng Long ook de Panzermodule moet aanschaffen. Bij m'n Stuart had ik die in ieder geval nodig.
Maar er zijn hier wel genoeg slimme knulletjes die je in ieder geval verder kunnen helpen. ;)

Droop

Dan zou ik je aanraden om ook de Think Tank Blaster III Soundmodule aan te schaffen.
Je weet gewoonweg niet wat je hoort.
Ik weet alleen niet of je bij een Heng Long ook de Panzermodule moet aanschaffen. Bij m'n Stuart had ik die in ieder geval nodig.
Maar er zijn hier wel genoeg slimme knulletjes die je in ieder geval verder kunnen helpen. ;)

Droop

ok, thx ik had ook al van andere mensen tips gekregen en ik denk dat ik een heel eind kom, het is me inmiddels gelukt het kannon te verbeteren trouwens!!

ok gaaf

kun je een topic aan maken ofzo ? waarin je dat uitlegd?

ik wil dat ook doen :cool:

grt,
erik

Hallo mensen,

Ik ben sinds een jaar ongeveer in het bezit van HL Walker Buldog.
Uitgevoerd met metalen tracks.
Ik heb er totaal geen problemen mee, op de rookmodule na.
Na die 1x gerepareerd te hebben, ging hij na 2x rijden weer kapot.
Toen was ik er klaar mee, en heb de rookmodule eruit gehaald.

Voor de rest is het een prima tank voor het geld wat je er voor betaald.

Onthoud dat je voor een simpele Tamiya tank al gauw zo'n 400 tot 600 Euri's lichter zal zijn.

Groeten, Jean-Baptist.

Back