(Her)bouwverslag & Brushless Conversie Mugen MBX-6T

Zal eens kijken hoe dat gaat passen.
Denk niet dat het meevalt, maar je weet het nooit.

Heb overigens de foto's vervangen door daglicht versies. Als je nog de oude ziet, dan staan ze in het cache van je browser...

Daarom heb ik ook nog niet zo'n kap, omdat ik niet de pasvorm weet.
De punisher van jconcepts schijnt wel te passen, maar vindt de bulldog gewoon mooier.

Ik denk dat ie wel passend te maken is. Helemaal optimaal is het niet.
Aan de achterkant moet je een stuk minder insnijden om de bodypost een plekje te geven, aan de voorkant iets meer insnijden om de bumper te laten passen.
De Motordraden zitten ook ietsjes in de weg, maar dat kan met het verdraaien van de motor en verlengen van de draden verholpen worden.
Fotootje

Bedankt, ik ga er eens over nadenken.
Motor heb ik al gedraaid, maar zo te zien is hij iets te kort, of is dat wat je bedoelde met minder insnijden?

Ebay is your best friend ;)
Heb ze bij deze verkoper vandaan. En die heeft er echt een helehoop voor leuke prijzen!

Weet nog niet hoe lang ze houden, maar dat zien we vanzelf wel...

Hondje is een bulldog. Zat bij de pro-line bulldog kap... Staat qua kleurstelling inderdaad niet echt...
Heb hem inmiddels even naar de achterbak verhuisd
265.gif

Bedankt voor de link, die staat bij de favs. Honden horen ook op de achterbank, beter zo. SUPER VETTE BAK !

Erg mooi hoor, compliment.
Even een vraagje, waarom heb je je achterwielen zo veel toespoor gegeven?

stabiliteit onder acceleratie verwacht ik...

ooh en stop reading my mind, ik had de zelfde kleuren in mijn hoofd;) Andere methode om ze er op te spuiten maar tog het idee was goed;)

Erg mooi hoor, compliment.
Even een vraagje, waarom heb je je achterwielen zo veel toespoor gegeven?
Dat is eigenlijk een vrij standaard setting op een truggy.
Heb deze gekopieerd van een aantal wedstrijd rijders.

Op de revo had ik ook al 1,5° toespoor per kant (rpm truetracks).

De achterkant zal zo wel goed volgen ja... Ik zet ze eigenlijk altijd op 0 graden... Scheelt weer wat wrijving.

Als je wat wedstrijden op een baan hebt gereden, zul je zien dat die wrijving zo goed als te verwaarlozen is, maar dat de auto wel een stuk fijner rijdt. Probeer het gewoon eens, zou ik zeggen...

:drewel:.... Gaaf hoor, ziet er erg gelikt uit, en i (L) the color's!
Maar een sflink doorsparen denk ik haha! Mooi hoor!

Als je wat wedstrijden op een baan hebt gereden, zul je zien dat die wrijving zo goed als te verwaarlozen is, maar dat de auto wel een stuk fijner rijdt. Probeer het gewoon eens, zou ik zeggen...

Zal het eens proberen inderdaad. MAAR nu de grote vraag hoe rijdt ie? En dan met name t.o.v de E Revo? Ben benieuwd!

Tsja, ik zou je het graag vertellen. Maar het weer de laatste tijd laat het niet echt toe hem te gaan testen.
Als die zon nu eens ging schijnen...

Back