Her opbouw verslag hobby ruimte

zo hee ziet er goed uit ! ik ga van de zomer mijn schuurtje ook maar is onderhanden nemen denk ik !

groet lars :cool:

de piper komt bij een clublid vandaan. En de husky bij jou..
Vanavond hebben we ook internet in de garage.
Posted via Mobile Device

ohoh 2 gaan er vechten om één piper geloof ik. ;);)
Ik heb er ook nog 1 te koop haha

Zo weer ff lekker bezig geweest
De stucadoor en de aannemer zijn klaar (voorlopig)

Ik het de vloer geegaliceerd plafon er in gemaakt.
rivndu.jpg

Met wat egaliseer je de grond? En heb je misschien een foto van het eindresultaat? Ik heb ook een betonnen vvloer en wil het wat opknappen

Beton egalizeer je met egaline, bij de gamma enz te halen.
Eerst behandelen met primer.
Anders gaat hij zuigen en krijg je blaasjes.
Diegene die het kunnen krijgen het zo glad als een spiegel

Laatst bewerkt:
Bart je bent altijd welkom dat weet je.
Vanavond wss alles opnieuw indelen omdat de husky en heli komen.

Mvg

Er moest hier nog een heleboel gedaan worden

2mr8vb6.jpg

De werkbank nog in aanbouw
zw0u1u.jpg

Een gedeelte van de werkbank
Met blauwe en witte stopcontacten de witten zijn voor 230V en de blauwen zijn voor 12v
v5hlco.jpg

De plek voor de modellen
v4crgj.jpg

Ben naturlijk ook weer met een watervlietuig bezig voor 11 April

a16a1v.jpg

Natuurlijk moet er een pc met internet
2lmqdly.jpg

Inmiddels hebben we al wat meer modellen:-D:-D
En hebben nog steeds dingen te doen maar het bouwen is weer begonnen
De foto`s zijn niet zo scherp omdat ze verkleind zijn

Na dat we lang niets meer hebben laten weten zal Ik binnenkort even wat foto's laten zien. Want we zitten niet stil.
Zo als eerder aangegeven zit er ook een hokje bij voor me moeder. Daar zijn we nu mee bezig. Laatst heeft de timmerman 2 mooie openslaande deuren geplaatst. Daarom konden we weer verder. Omdat de muren al klaar waren en de vloer ook. Scheeld dat weer. Toen dus eerst het plafon af gemaakt. Vol gestopt met isolatie. En toen gipsslaat er tegen aan. Ging vrij vlot. Daarna had moeders bepaald waar de spots komen en waar de spekers komen. De gaten gemaakt. Vervolgens is het plafon vanmorgen gesoust en tijdens het drogen een aantal stukken behang op maat gemaakt. Toen dat klaar was begonen met het insmeren van het eerste stuk. En op de muur. Na 6 banen moesten we stoppen. Omdat pa vanacht moest werken ging hij om 5 uur weg. En had Ik even wat tijd om de spots aan te sluiten op de schalkelaar ook de spekers nu nog een wdc en is dat klaar. Binnenkort foto's

Posted via Mobile Device

Back