herbie kleur

• Topicstarter Topicstarter bobbeldorp
  • Startdatum Startdatum
B

bobbeldorp

Guest
hoi, ik wil mijn kever kap graag als herbie spuiten, dus gebroken wit. nu kan dat schijnbaar niet met een spuitbus, tenminste dat zegt de modelbouwwinkel... Die kleur is niet te krijgen.

heeft iemand in de buurt van de Bilt (Utrecht) de mogelijkheid mijn kap in die kleur te spuiten? ik betaal de verf natuurlijk en wat extra. of heeft iemand een ander idee??

elke kleur is te spuiten.
en als ze het in de modelbouwwinkel niet hebben kijk je toch gewoon bij een automaterialen winkel.

wel zou het handig zijn als je een kleur nummer hebt.
zo niet zul je de kleur op de gok moeten kiezen

hoi, ik wil mijn kever kap graag als herbie spuiten, dus gebroken wit. nu kan dat schijnbaar niet met een spuitbus, tenminste dat zegt de modelbouwwinkel... Die kleur is niet te krijgen.

heeft iemand in de buurt van de Bilt (Utrecht) de mogelijkheid mijn kap in die kleur te spuiten? ik betaal de verf natuurlijk en wat extra. of heeft iemand een ander idee??

......hou er wel rekening mee dat ,als je aan de binnenkant spuit , de kleur aan de buitenkant bijna altijd glanzend is ..

Voor lexan zijn speciale spuitbussen tekoop. Die lak is "elastisch" en dat is ook nodig want als je ergens tegenaan botst en je kap deukt in, dan springt je verf er niet af. Zou je gewone autolak nemen en je deukt je kap in, dan breekt je verf er meteen uit. (Ik spreek uit ervaring, kap kunnen weggooien!)
Er zijn spuiterijen die ook spuitbussen kunnen maken met elke soort lak en kleur. Hier in het zuiden van Limburg zit bijvoorbeeld JRT Paintings, daar heb ik al vaker spuitbussen laten maken voor dit soort doeleinden.
Succes!

Bedoel je deze kleur met gebroken wit??

882523_435666026522952_2135361760_o.jpg

Ik spuit bodys en het lijkt me leuk om de jouwe ook te doen en ik woon in Alphen aan den Rijn

919208_451120124977542_1841529378_o.jpg

Mijn eerste body die ik gespoten heb
812828_411095692313319_496389383_o.jpg

Dakar Style
402886_421637184592503_441222644_n.jpg

dus ik doe graag als er interesse is stuur dan een email sturen op luke_vanooijen@hotmail.com

Mvg Luke van Ooijen

excuus als ik lang niet meer heb gereageerd, er is het 1 en ander inderdaad via pb gegaan.

motorsports heeft me aangeboden de kap te willen spuiten, met airbrush. echter wil ik het het liefste zelf doen. maar ik heb nog geen ervaring. ik heb wel met 8 leveranciers contact gehad of ze misschien die kleur verf hebben in spuitbus hebben, maar dat is schijnbaar niet leverbaar, of er is niet zeker dat het goed blijft zitten...

motorsports heeft me aangeboden me te begeleiden bij het spuiten als ik dus spuitbussen kan vinden. en anders mag ik helpen en mee kijken met airbrush, maar dan kan ik het beter niet zelf doen, omdat dan het resultaat niet beter word. (gezien mijn onervarenheid).

Ik wilde maandag even naar Nieuwegein rijden, daar zit nu ook een modelbouwwinkel en daar nog even vragen of hun iets kunnen leveren.

De kap is nog niet gespoten, en als dat is gebeurd zal ik er zeker een foto van posten.

@lu-ke22 dat zijn wel hele mooie kappen zeg!!!! wow! en inderdaad precies de kleur. ook gaaf met dat chroom er naast!!!

Back