Hercules Hobby - Mercedes Actros 3 asser

Cor een kleine tip van mij. Boor de gaatjes van je luchthorens met een 1mm boortje in het hard.
Zo blijven de luchthorens beter zitten.

10.jpg

Onderdelen gemonteerd aan de onderste grille.

11.jpg

Spiegels.

12.jpg

Achterlichten.

13.jpg

Voorste deel van de achterspatbprden.

14.jpg

Achterspatborden gemaakt. Deze montage (afbeeldingen) ontbreekt in de handleiding.

zo zie je maar cor lost t simpel op als ene spuitbusje leeg is,gewoon door met volgende hahhaa
mooi kleurtje
komt op foto niet duidelijk over maar weet t is mooie kleur
maar de velgen blijven niet wit toch???
dakluikje had misschien doorzichtig mooier geweest
ik kijk uit naar de as fotoos

grappig om te zien dat de veerbladen andersom gestapeld zijn, in het echt ligt het kleinste blad op de as.
Zat dat zo of heb je dat zo aangepast, cor ?

Ja, zo is het niet effectief en idd op de tekening staat het goed , of Cor wil een lichte vering natuurlijk.

Groeten
Arie

De bladveren in de Truck kits zijn extreem stug zodat er eigenlijk geen sprake is van vering.
Door in feite alleen het langste blad te gebruiken (de rest er bovenop als vulling) is er sprake
van "iets" vering :-)

Cor en bouwtekeningen volgen...... Toch bouwt hij altijd mooie modellen dus laat hem lekker afwijken als hij dat wil, blijkbaar heeft hij er wel over nagedacht.;)

Als ik alle bouwverslagen van cor zie denk hij er altijd over na ze zijn altijd super en het is toch bekent dat hij altijd wat afwijkt en waarom ook niet. Een eigen inleg erin is altijd leuker! Goed op weg cor[emoji106]

Back