Hmm, dank voor deze info. Flaps had ik niet voorzien, maar staan inmiddels wel op het lijstje (ipv kleppen) want s-lijm gaf aan dat ie liever flaps op de vleugel wil. Ik vind het prima, is ook minder werk dan klepjes 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Spica versus MH32, weet je zeker dat je dat bedoelt??
![]()
Het resultaat is voor wat Frank wil dramatisch:
![]()
![]()
Het daalt hard, het glijdt nog beroerder. Voor een zinvolle toepassing is het te stomp, heeft het teveel welving (4.74%!!) en vast nog meer dingen die niet goed zijn.
Franck, wat gaat het worden? Dan werk ik je keus verder uit.
Kun je me de afmetingen van het huidige stabilo geven?
Ik heb me ook altijd verbaasd over de beschrijving van MH32 bij Aerodesign. Het is een geliefd profiel, en de kritiek op aerodesign doet in mijn ogen geen recht aan dit profiel. Er zullen inmiddels vast betere profielen zijn, maar om het zo in de prullenbak te gooien gaat te ver. Meneer Aerodesign is op wel meer plekken erg stellig met zijn beweringen, soms denk ik te stellig.Ik zou willen dat ik de aerodynamica echt begreep. En dat de beschrijvingen die ik lees op Aerodesign.de over de profielen overeen zouden komen met de resultaten in XFRL5.
en een pak wijzer geworden vermoed ik?Ik heb gister de 2 thermiekzweefvideo's bekeken van Berrie, en heb vanochtend 3 oude hengeltjes van 3 meter uit de tuin gehaald...die waren toch stuk. 3 meter videotape eraan en thermiek kijken![]()
Ik heb me ook altijd verbaasd over de beschrijving van MH32 bij Aerodesign. Het is een geliefd profiel, en de kritiek op aerodesign doet in mijn ogen geen recht aan dit profiel. Er zullen inmiddels vast betere profielen zijn, maar om het zo in de prullenbak te gooien gaat te ver. Meneer Aerodesign is op wel meer plekken erg stellig met zijn beweringen, soms denk ik te stellig.