Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ken niemand die met de vorige software versie een vastloper heeft gehad en ik ken een behoorlijk aantal mensen die op gopro vliegen. Nogmaals een ccd cam is niet alleen veiliger maar ook beter omdat je 4:3 output hebt en nog betere low light beelden hebt en backlight correction is vele malen beter. Punt is alleen dat je op een F450 geen goede mogelijkheden hebt om dit allemaal veilig te installeren. Veel mensen gaan dingen op mekaar proppen en zo plaatsten dat dingen beschadigd worden bij zelfs een hele lichte crash waardoor het juist met een ccd cam sneller fout kan gaan.
Gopro biedt daarnaast een mooie timer waardoor je ook weet hoe lang je gevlogen hebt zonder een externe osd wat je op een ccd cam niet hebt.
Ik heb momenteel 4 quads waarvan 3 vliegklaar en op 2 ervan vlieg ik gewoon met gopro hero2.
Goedkope kleine quad met niet al teveel poespas gewoon gopro en als je echt alles perfect wil hebben zet er dan een ccd cam op.
Gewoon nameten volgens de schema wat ik gepost had. Wat voor vtx had je nou? Bij meeste is geel video en deze moet dus uitkomen op dezelfde pin als in schema. Gnd en video daar gaat het om.....audio moet je zelf weten of je die ook nog wil.
als het een kabeltje is voor immersion zender kan zijn dat de stekker niet klopt, de plus en gnd zijn bij immersion en de zender die jij hebt omgedraaid dacht ik, maar dat moet je even opzoeken!