Heropbouw Piper's (2 stuks) PA-18 (bijde nabouw TC)

De eerste vlucht was redelijk spectaculair te noemen:mrgreen:...Ik dacht dat ie regelrecht de grond in zou gaan na de start, zwaartepunt lag erg ver naar achteren. Maar Johan hield het hoofd koel en trok 'm netjes uit een spin, na wat trimmen ging het een stuk beter:cool:

Mooie kist geworden Johan!
(en mooi maiden-weer vandaag ook)

hopelijk zie ik d'r nog een keertje vliegen binnenkort op t veldje

Als je vandaag komt zie je hem vliegen .

De eerste vlucht was redelijk spectaculair te noemen:mrgreen:...Ik dacht dat ie regelrecht de grond in zou gaan na de start, zwaartepunt lag erg ver naar achteren. Maar Johan hield het hoofd koel en trok 'm netjes uit een spin, na wat trimmen ging het een stuk beter:cool:

Ze waren gelijk allemaal wakker op de club . :mrgreen:

Ik hat het ook niet verwacht van een Piper , het zijn gewoon een boel kleine dingen die de oorzaak van die spin waren .

Het zwaartepunt gaat naar voren en hij krijgt nog strutz op het stabilo om hem te corrigeren , het is niet veel en kwam wel door het folien .

Ook deze Zenoah loopt perfekt op Aspen zonder iets te verstellen aan de sproeiers . ;)

Mvg Johan

helaas Johan, vandaag gaat niet lukken (beetje ver vanuit Kroatie). maar hopelijk hou je d'r lang heel, dan kan ik binnenkort toch eens kijken!

veel vliegplezier!

Back