Herten 2010

Dit weekend is er in Herten een wedstrijd, 48 deelnemers en voor de Duitsers is het een selectiewedstrijd voor de WK volgend jaar. Dus pest je hier de goede Duitsers heb je misschien volgend jaar een makkie op de WK.
Moeten we wel de zwakkere Duitsers laten winnen:mrgreen:

Vandaag mijn nieuwe Tantalusgeleidehond hopelijk goed weten af te richten, morgen in het echt nog even invliegen. Misschien krijgen we dan een acceptabel resultaat want van de linkerknie en de werphoogte moet ik het niet hebben.

Loet

tantalusspy.jpg

Loet Wakkerman;1655542. zei:
Dus pest je hier de goede Duitsers heb je misschien volgend jaar een makkie op de WK.

Ojee, ik voel weer een "voll idioot" aankomen :cool:

Loet, het is toch nog niet zo erg dat je een wit met rood gestreepte antenne op je zender hebt :mrgreen:

Dit weekend is er in Herten een wedstrijd, 48 deelnemers en voor de Duitsers is het een selectiewedstrijd voor de WK volgend jaar. Dus pest je hier de goede Duitsers heb je misschien volgend jaar een makkie op de WK.
Moeten we wel de zwakkere Duitsers laten winnen:mrgreen:

Loet,

was het je niet opgevallen dat deze taktiek ook door de Duitsers op de wedstijden voor het Nederlands Kampioenschap wordt toegepast?
De eerste wedstrijd in Bemmel is het ze gelukt!

Bas

Hoe werkt die techniek met de hond?
Touwtje vastbinden klaarstaan met je vliegtuig en zender in je handen
en dan een stok weggooien?

Loet,

was het je niet opgevallen dat deze taktiek ook door de Duitsers op de wedstijden voor het Nederlands Kampioenschap wordt toegepast?
De eerste wedstrijd in Bemmel is het ze gelukt!

Bas
Jawel, maar die Duitsers hebben geen idee wie zich wil selecteren bij ons.

Die informatie over de Duitsers heb ik wel, daarvoor moet je dan wel even naar Vercelli rijden in het voorjaar. Een loslippige Roland B. zullen we maar zeggen.........

Loet

P.S. Loting al geprint en bekeken? 14 Rondes en een geplande Fly-off

Niet geprint. 28 vellen papier is me wat teveel van het goede. bovendien staat op de site dat we het bij de briefing op papier krijgen uitgedeeld.

Mooi, dan hoeft niemand Helle lastig te vallen met de vraag: "weet jij wanneer ik moet vliegen, welke taak moeten we nu vliegen, wat is de volgende taak, welke groep vliegt nu?"

Als we dan ook nog allemaal opletten wanneer de voorbereidingstijd begint en hoe lang die duurt, hoe lang de werktijd nog is en andere eenvoudige zaken dan heeft Helle helemaal een superweekend. En kan ze zich bezighouden met mij te vertellen waar de andere piloten thermiek vinden. Niet dat dat mij ervan zal weerhouden om iets anders te doen.

Anekdote: Toen we afgelopen weekend naar de wedstrijd in België reden zie ik tegen Helle: Toen we vorig jaar de TomTom kochten luisterde ik werkelijk naar iedere mededeling die door ons ingestelde stem ons toesprak. Dit is een Vlaamse mevrouw die de naam Goedele heeft gekregen. Ik merkte voor Maastricht zogenaamd lollig op dat dit de zoveelste vrouw in mijn leven is waar ik in het begin wel naar luister maar na verloop van tijd niet.
Dit niet luisteren heeft in Luik een half uur extra gekost met een dubbele bezichtiging van een en dezelfde wijk. Haar volharderdheid, gelijk die aan Helle heeft er aan bijgedragen dat we uiteindelijk toch zijn aangekomen.
Conclusie: vertrek op tijd, met of zonder TomTom of vrouw/vriendin.

Loet

P.S. Verder wel even opletten bij de briefing.

verslagje op F3K.nl

Goed verhaal Theo maar niet helemaal juist.

Helle kookte alleen voor Loet een heerlijk potje

Dit potje is door mij gemaakt op de vrijdagmiddag met allemaal verse groenten, niets uit een pakje.
Recept kan ik toesturen.

Het was een erg gezellige wedstrijd, Alex was akelig goed.
Als voorstander van de taak "oplopend" zal ik dan ook niet klagen over het missen van 1 seconde en daardoor een verlies van 260 punten die helaas niet tot de strepers gerekend kon worden.

Loet

Foto's

Hier een link naar enkele foto's van de wedstrijd:
Vest - Pokal

Ook is het te zien dat het gelukt is om het model van Franzisk Muschler uit de hoge bomen te krijgen.

Bas

Back