Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo te zien zijn ze er hard mee bezig, en mocht die site stoppen maakt het mij niks uit, was veel te duurBeste mensen,
Sinds 2 november stond er op de site van Johnhobby dat de site onder maintanence was. Een week geleden was er ineens geen website meer.
Is johnhobby opgedoekt?
Groet, Christian
De prijs was prima daar hoor, echt niks mis mee. En de levering dus onlangs ook altijd. Krijg alleen nog wel geld van die ventjes daar. Ik heb net voordat de boel plat ging een niet complete bestelling geleverd gekregen. Dus ik gemaild, het restant (47 euro) zou teruggeboekt worden. Ondertussen al een mail of vijf verder en geen meer reactie gehad. Al geprobeerd via Paypal claim te leggen maar vermoed dat dat ook niks wordt. Ben je lekker mee!
effe ter plaatse bezoekje brengen ...
breek de keet af
ik word er ziek van dat de grote man altijd gaat lopen met het geld van de kleine man![]()
A.k.a. "Hatchet" Harry?! Zo ja...neem "Big Chris" en zijn zoon dan meeMijn grote kameraad Harry de Kloofbijl ook mee??