Het einde van JohnHobby?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen,

Sinds 2 november stond er op de site van Johnhobby dat de site onder maintanence was. Een week geleden was er ineens geen website meer.

Is johnhobby opgedoekt?:confused:

Groet, Christian

Beste mensen,

Sinds 2 november stond er op de site van Johnhobby dat de site onder maintanence was. Een week geleden was er ineens geen website meer.

Is johnhobby opgedoekt?:confused:

Groet, Christian
Zo te zien zijn ze er hard mee bezig, en mocht die site stoppen maakt het mij niks uit, was veel te duur:rolleyes:

De prijs was prima daar hoor, echt niks mis mee. En de levering dus onlangs ook altijd. Krijg alleen nog wel geld van die ventjes daar. Ik heb net voordat de boel plat ging een niet complete bestelling geleverd gekregen. Dus ik gemaild, het restant (47 euro) zou teruggeboekt worden. Ondertussen al een mail of vijf verder en geen meer reactie gehad. Al geprobeerd via Paypal claim te leggen maar vermoed dat dat ook niks wordt. Ben je lekker mee!

De prijs was prima daar hoor, echt niks mis mee. En de levering dus onlangs ook altijd. Krijg alleen nog wel geld van die ventjes daar. Ik heb net voordat de boel plat ging een niet complete bestelling geleverd gekregen. Dus ik gemaild, het restant (47 euro) zou teruggeboekt worden. Ondertussen al een mail of vijf verder en geen meer reactie gehad. Al geprobeerd via Paypal claim te leggen maar vermoed dat dat ook niks wordt. Ben je lekker mee!

Dit klinkt wel als een faillissement. Het komt mij erg bekend voor. Niet van modelbouwzaken maar van 2 bazen waarvoor ik heb gewerkt. Ze staan samen voor een stuk of 12 complete Vairo helicopters aan geld bij mij in de schuld. Als het inderdaad een faillissement is dan kan je naar het geld fluiten. Eerst komt de bank (terwijl die ervoor zijn verzekerd en altijd hun geld krijgen), dan komen grote leveranciers (dito als bank) en de klanten, tja, helaas pindakaas. (en die zijn dan ook het meest de dupe)

In dat geval mag je blij zijn dat je toch een deel van die bestelling hebt ontvangen ! Kun je hun niet bellen ?

Ik vind het zo raar dat er ook niets gemeld is ofzo.
Ineens site onderhoud, en toen was hij weg.

Terwijl ik een hoop mensen ken die daar spul wegsleepten....

effe ter plaatse bezoekje brengen ...

breek de keet af

ik word er ziek van dat de grote man altijd gaat lopen met het geld van de kleine man :o

effe ter plaatse bezoekje brengen ...

breek de keet af

ik word er ziek van dat de grote man altijd gaat lopen met het geld van de kleine man :o

Ik zou graag willen maar het is zo ver weg :p. Blijft natuurlijk wel vervelend dit soort dingen. Vrees zomaar dat ik kan fluiten naar mijn centen.:murder:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back