Het ervaren van de hobby...?

Hoi, dnerix,
heb je dan uiteindelijk toch een RC truck gekocht... GEWELDIG!!!
Zeker een droom die in vervulling gaat? Aangezien je er al zoolang over na aan het denken ben en info over aan het zoeken bent.
Ik heb mijn truck hier ook ergens in een bouwverslagje staan.
Ik wens je zeer veel plezier en succes met je aankoop!
Benieuwd wat het gaat worden en zal je verslag dan ook zeker volgen.

Nu ik heb het geluk dat er hier in de buurt (een 25 km vandaan) een RC-club ligt voor RC trucks, Ik ga binnekort misschien eens een kijkje nemen, en als het me aanstaat wordt ik, wie weet, lid :p.

Philippe

rc vrachtwagens

ik zelf rij nu een jaar of 5 met rc trucks dan wel op brandstof .
dit omdat ik motoren van grasmaaiers gebruik om de benodigde kracht te leveren.
omdat er natuurlijk in schaal 1:4 helemaal niets tekoop is zal ik veelal onderdelen zelf moeten maken of bedenken of gebruik moeten maken van onderdelen uit rolstoelen grasmaaiers autos fietsen ed.
dit maakt de hobby extra spannen maar niet gemakkelijk.
de bouw tijd van een gemiddeld model ligt dan ook zo rond de 4 a 5 jaar en kost gemiddeld 4000,-
momenteel ben ik druk bezig met de dakar truck wat heel heel veel tijd en denk vermogen vraagt maar als ie af is dan heb je ook wat.

zeker kan dat kijk anders even bij mijn site dan kan je de gehele opbouw bekijken ook die van de dakar truck

Hoi,
wat een joekel!
ziet er gaaf uit, wel zou ik voor spuiten van de cabine gaan. (denk dat je hem geverfd of met stift gedaan hebt?)
Eventjes op je site piepen.

Philippe

Hoi,
wat een joekel!
ziet er gaaf uit, wel zou ik voor spuiten van de cabine gaan. (denk dat je hem geverfd of met stift gedaan hebt?)
Eventjes op je site piepen.

Philippe
de cabine zoals hij op de foto staat is inderdaad met een kwast even snel gedaan maar omdat het een mal is maakt dat niet uit .
de uiteindelijke cabine wordt geheel gespoten (rood)en ben nog opzoek naar iemand die er wat mooie airbrush tekeningen op wil maken tegen een redelijke prijs maar voodat ik zover ben duurt dat zeker nog tot komende zomer

aaaahzo, heb gistere je site bekeken, gaaf man !!!!
Ik ben nu ook een vrachtwagen aan het maken, maar dan wel statisch en de mijne is ook net iets kleiner :), schaal 1:87!

Jij nog veel plezier en succes met de jouwe,
Philippe.

Back