Het grote FPV wet- en regelgevingsdraadje...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet alleen op het gebied van FPV lapt Dhr. Sassen de wetgeving aan zijn laars.
Blijkbaar is het hem toegestaan om een illegale kopie te downloaden als de vraagprijs van de ontwikkelaar hem niet aanstaat. Ach ja, allemaal een kwestie van interpretatie he?
En ook deze onwettige bezigheden meent hij breeduit op het internet met iedereen te moeten delen.

Fijne vent, da's een fictieve column (zie hieronder), ken je 't verschil? Echt ik verbaas me wederom over de kortzichtigheid en absolute bekrompenheid van sommige mensen op dit forum, gewoon weer zaken uit de context quoten en voor eigen gerief gebruiken, on-be-grij-pe-lijk ... How low can you go?

How EA games pushed me to pirate Crysis

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Verzoek aan S.S.

Geef even je eigen regeling voor FPV vliegen weer zoals jij die graag gezien had in de Luchtvaartwet. Wie weet is dat een zinvolle actie.

ASH

Sander...zal ik m'n pijl laten gaan als iemand met een tunica zich door mijn luchtruim begeeft?

full

MVG. Robert.

Laatst bewerkt door een moderator:
Micropuller, klik voor de grap eens op je eigen naam en kies "Zoek meer berichten van Micropuller".
De ene na de andere afkraking, enkel en alleen demotiverende azijn zeikerij...
Heb je echt niks beters te doen dan een beetje sensatie trappen door een ander door et slijk te trekken?
Zuur mannetje...
Disappointed_anim.gif

Laatst bewerkt:
Wat is het hier in dit draadje naar een bedroevend niveau, diep diep diep onder 0 gedaald. Het wordt persoonlijk, op de man en onzinnig! Doe toch eens normaal zeg, mijn kinderen van 2 en 4 gedragen zich nog beter. Abonnement direct weg van dit klote topic

En jij moet eerst nadenken voor je iets post, en niet naderhand iedere post aanpassen....

OOPS !!! helemaal vergeten ! :D

Sander belachelijk maken met dingen van andere fora is niet relevant, hem aanspreken op zijn eigen woorden in dit forum wel.

Blijft dat hij als zelfverklaard voorvechter en pionier van FPV eens met een aantal eigen zinvolle opmerkingen moet komen hoe volgens hem de wet het beste aangepast zou kunnen worden in plaats van de hele tijd maar bezig te zijn met te ontkennen dat hij ook maar iets verkeerd doet.

ASH

Ehm Bernie, niet om het een of ander hoor. Maar ik heb alleen nog maar posts gelezen van je waarin je degene die duidelijk maken dat FPV vliegen nu gewoonweg illegaal is, afplast. Verder niks constructiefs que regelgeving of een ander dergelijke nuttige post.

@sven: als je mijn meest recente berichten leest krijg je ook een aantal afzeikerij berichten. Maar is iemand met zn neus op de feiten drukken azijn zeikerij? daggutnie! De feiten wegslaan en onbeargumenteerd mensen afplassen is pas azijn zeikerij. Overigens maak je zelf nu ook sensatie....

Had je ook even tegen de personen op dit forum moeten zeggen: Sander Sassen is such a loser... - AnandTech Forums

Potverdorie en weer gewoon quoten buiten de context, als je onderstaande er even bij vermeldt dan vallen alle puzzelstukjes weer op z'n plek. Nu niet meer doen okay? Eerst goed je huiswerk doen en zorgen dat je het volledige perspectief hebt voordat je conclusies trekt afgesproken? Zo werkt dat namelijk in een discussie onder volwassenen.

ATI's X1000 series, an Ouija board outbreak?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

@ Davy : Van micropuller is niet enkel recentelijk, die leeft op dit forum enkel om anderen op hun vingers te kunnen slaan als het hem niet zint.. En nu zoek je blijkbaar ook zelf de sensatie? Dit wordt weer een persoonlijke discussie merk ik, dus ik trek mijn handen er weer vanaf.

Zoals ik al zei, is het op de persoon spelen buiten de context niet handig en ook niet leuk. Dus alleen aanpakken op dit forum met op dit forum gedane uitspraken svp.

Ik kan namelijk smakelijk lachen op de pijl en boog foto van Bluefalcon, die ik pareer met het volgende :

Dat probeerde een Kelt al eens in 43 AD maar hij was niet tevreden over onze katapulten, bogen en speren getuige het resultaat :

maiden-castle-skull1.jpg

Maar ook het Romeinse leger gaat met haar tijd mee, al lopen we wat achter:

Roman_Legion_Carpe_Diem.jpg

Back on topic, welke regels voor FPV zou Sander zelf voorstaan ?

ASH

Ok zo goed hou ik micropuller niet in de gaten;).
En zo kom ik hem persoonlijk niet tegen, bedoelde hier verder ook niks persoonlijks mee. Jij lijkt me een redelijk persoon om mee te discussieren, dat in tegenstelling tot sommige andere. En dan heb ik het niet alleen over mensen in dit topic maar over het hele forum kom ik helaas steeds meer mensen tegen die niet meer kunnen/willen discussieren. Zij hebben gelijk en de rest zit er compleet naast en zijn dom.

Zo werkt dat namelijk in een discussie onder volwassenen.

Heb net ook al iets gezegt over jou en discussie voeren, lees je even in;)
(betekend niet dat ik verkeerd en buiten de context qouten een goed iets vind overigens!)

Laatst bewerkt:
Om even de ergste spanning en boosheid uit de discussie te halen:

81202251.gif

ASH

Nou kom op Sander met jouw eigen wensen die in een regeling voor FPV zouden moeten worden opgenomen !

Laatst bewerkt:
Micropuller, klik voor de grap eens op je eigen naam en kies "Zoek meer berichten van Micropuller".
De ene na de andere afkraking, enkel en alleen demotiverende azijn zeikerij...
Heb je echt niks beters te doen dan een beetje sensatie trappen door een ander door et slijk te trekken?
Zuur mannetje...
Disappointed_anim.gif
Sven, start Google eens even op en voer daar "Sander Sassen" in. Een korte rondgang op het internet bevestigd het beeld wat ik, en ik denk velen met mij, hier al van Dhr. Sassen hebben opgebouwd. Dat jij en een aantal anderen zo hard achter hem aanlopen verbaast me niets. Wat moet je anders als je tot je ellebogen in 's mans r**t zit.

Ik heb geen computer nerd fora nodig om te zien wie S.S. is, daar is dit forum wel genoeg voor... 3 x gevraagd om zijn mening over wat hij in de regelgeving wil hebben staan, mocht die er komen...

geen antwoord...

Duidelijk dus.

ASH

En hopelijk zal het niemand verbazen dat ik deze balachelijke draad waarin mensen persoonlijk worden afgebrand op slot zet...

Uitleg niet nodig... jammer.

Robert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back