Het grote FPV wet- en regelgevingsdraadje...

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door NVM, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SanderFPV

    SanderFPV

    Lid geworden:
    11 feb 2010
    Berichten:
    1.568
    Fijne vent, da's een fictieve column (zie hieronder), ken je 't verschil? Echt ik verbaas me wederom over de kortzichtigheid en absolute bekrompenheid van sommige mensen op dit forum, gewoon weer zaken uit de context quoten en voor eigen gerief gebruiken, on-be-grij-pe-lijk ... How low can you go?

    How EA games pushed me to pirate Crysis

    Met vriendelijke groet,

    Sander Sassen
    ImmersionRC - Real Virtuality
     
  2. Micropuller

    Micropuller Forum veteraan

    Lid geworden:
    1 jul 2004
    Berichten:
    6.399
    Ach, een motor opstarten die 37 jaar stil heeft gestaan vergt nu eenmaal wat moeite.
     
  3. ashikaga

    ashikaga

    Lid geworden:
    1 mrt 2009
    Berichten:
    1.010
    Locatie:
    Near EHvb
    Verzoek aan S.S.

    Geef even je eigen regeling voor FPV vliegen weer zoals jij die graag gezien had in de Luchtvaartwet. Wie weet is dat een zinvolle actie.

    ASH
     
  4. Bernie

    Bernie

    Lid geworden:
    30 jan 2006
    Berichten:
    1.208
    En jij moet eerst nadenken voor je iets post, en niet naderhand iedere post aanpassen....
     
  5. bluefalconholland

    bluefalconholland

    Lid geworden:
    6 jun 2007
    Berichten:
    1.121
    Locatie:
    den helder
    Sander...zal ik m'n pijl laten gaan als iemand met een tunica zich door mijn luchtruim begeeft?

    [​IMG]

    MVG. Robert.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  6. Micropuller

    Micropuller Forum veteraan

    Lid geworden:
    1 jul 2004
    Berichten:
    6.399
  7. sven

    sven

    Lid geworden:
    22 feb 2004
    Berichten:
    10.668
    Locatie:
    Roosendaal
    Micropuller, klik voor de grap eens op je eigen naam en kies "Zoek meer berichten van Micropuller".
    De ene na de andere afkraking, enkel en alleen demotiverende azijn zeikerij...
    Heb je echt niks beters te doen dan een beetje sensatie trappen door een ander door et slijk te trekken?
    Zuur mannetje... [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2010
  8. Rogier

    Rogier Guest

    Wat is het hier in dit draadje naar een bedroevend niveau, diep diep diep onder 0 gedaald. Het wordt persoonlijk, op de man en onzinnig! Doe toch eens normaal zeg, mijn kinderen van 2 en 4 gedragen zich nog beter. Abonnement direct weg van dit klote topic
     
  9. ashikaga

    ashikaga

    Lid geworden:
    1 mrt 2009
    Berichten:
    1.010
    Locatie:
    Near EHvb
    OOPS !!! helemaal vergeten ! :D

    Sander belachelijk maken met dingen van andere fora is niet relevant, hem aanspreken op zijn eigen woorden in dit forum wel.

    Blijft dat hij als zelfverklaard voorvechter en pionier van FPV eens met een aantal eigen zinvolle opmerkingen moet komen hoe volgens hem de wet het beste aangepast zou kunnen worden in plaats van de hele tijd maar bezig te zijn met te ontkennen dat hij ook maar iets verkeerd doet.

    ASH
     
  10. Flying Davy

    Flying Davy

    Lid geworden:
    20 jul 2006
    Berichten:
    738
    Locatie:
    Vleuten
    Ehm Bernie, niet om het een of ander hoor. Maar ik heb alleen nog maar posts gelezen van je waarin je degene die duidelijk maken dat FPV vliegen nu gewoonweg illegaal is, afplast. Verder niks constructiefs que regelgeving of een ander dergelijke nuttige post.

    @sven: als je mijn meest recente berichten leest krijg je ook een aantal afzeikerij berichten. Maar is iemand met zn neus op de feiten drukken azijn zeikerij? daggutnie! De feiten wegslaan en onbeargumenteerd mensen afplassen is pas azijn zeikerij. Overigens maak je zelf nu ook sensatie....
     
  11. SanderFPV

    SanderFPV

    Lid geworden:
    11 feb 2010
    Berichten:
    1.568
    Potverdorie en weer gewoon quoten buiten de context, als je onderstaande er even bij vermeldt dan vallen alle puzzelstukjes weer op z'n plek. Nu niet meer doen okay? Eerst goed je huiswerk doen en zorgen dat je het volledige perspectief hebt voordat je conclusies trekt afgesproken? Zo werkt dat namelijk in een discussie onder volwassenen.

    ATI's X1000 series, an Ouija board outbreak?

    Met vriendelijke groet,

    Sander Sassen
    ImmersionRC - Real Virtuality
     
  12. sven

    sven

    Lid geworden:
    22 feb 2004
    Berichten:
    10.668
    Locatie:
    Roosendaal
    @ Davy : Van micropuller is niet enkel recentelijk, die leeft op dit forum enkel om anderen op hun vingers te kunnen slaan als het hem niet zint.. En nu zoek je blijkbaar ook zelf de sensatie? Dit wordt weer een persoonlijke discussie merk ik, dus ik trek mijn handen er weer vanaf.
     
  13. ashikaga

    ashikaga

    Lid geworden:
    1 mrt 2009
    Berichten:
    1.010
    Locatie:
    Near EHvb
    Zoals ik al zei, is het op de persoon spelen buiten de context niet handig en ook niet leuk. Dus alleen aanpakken op dit forum met op dit forum gedane uitspraken svp.

    Ik kan namelijk smakelijk lachen op de pijl en boog foto van Bluefalcon, die ik pareer met het volgende :

    Dat probeerde een Kelt al eens in 43 AD maar hij was niet tevreden over onze katapulten, bogen en speren getuige het resultaat :

    [​IMG]

    Maar ook het Romeinse leger gaat met haar tijd mee, al lopen we wat achter:

    [​IMG]

    Back on topic, welke regels voor FPV zou Sander zelf voorstaan ?

    ASH
     
  14. Flying Davy

    Flying Davy

    Lid geworden:
    20 jul 2006
    Berichten:
    738
    Locatie:
    Vleuten
    Ok zo goed hou ik micropuller niet in de gaten;).
    En zo kom ik hem persoonlijk niet tegen, bedoelde hier verder ook niks persoonlijks mee. Jij lijkt me een redelijk persoon om mee te discussieren, dat in tegenstelling tot sommige andere. En dan heb ik het niet alleen over mensen in dit topic maar over het hele forum kom ik helaas steeds meer mensen tegen die niet meer kunnen/willen discussieren. Zij hebben gelijk en de rest zit er compleet naast en zijn dom.

    Heb net ook al iets gezegt over jou en discussie voeren, lees je even in;)
    (betekend niet dat ik verkeerd en buiten de context qouten een goed iets vind overigens!)
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2010
  15. ashikaga

    ashikaga

    Lid geworden:
    1 mrt 2009
    Berichten:
    1.010
    Locatie:
    Near EHvb
    Om even de ergste spanning en boosheid uit de discussie te halen:

    [​IMG]

    ASH

    Nou kom op Sander met jouw eigen wensen die in een regeling voor FPV zouden moeten worden opgenomen !
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2010
  16. Micropuller

    Micropuller Forum veteraan

    Lid geworden:
    1 jul 2004
    Berichten:
    6.399
    Sven, start Google eens even op en voer daar "Sander Sassen" in. Een korte rondgang op het internet bevestigd het beeld wat ik, en ik denk velen met mij, hier al van Dhr. Sassen hebben opgebouwd. Dat jij en een aantal anderen zo hard achter hem aanlopen verbaast me niets. Wat moet je anders als je tot je ellebogen in 's mans r**t zit.
     
  17. ashikaga

    ashikaga

    Lid geworden:
    1 mrt 2009
    Berichten:
    1.010
    Locatie:
    Near EHvb
    Ik heb geen computer nerd fora nodig om te zien wie S.S. is, daar is dit forum wel genoeg voor... 3 x gevraagd om zijn mening over wat hij in de regelgeving wil hebben staan, mocht die er komen...

    geen antwoord...

    Duidelijk dus.

    ASH
     
  18. NVM

    NVM

    Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Berichten:
    5.418
    En hopelijk zal het niemand verbazen dat ik deze balachelijke draad waarin mensen persoonlijk worden afgebrand op slot zet...

    Uitleg niet nodig... jammer.

    Robert
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina