Het grote "grappige" advertenties topic

@Danny Mulders

plaats gewoon printscreens dan

Leg mij eens even uit wat je daar mee bedoeld als je wil
Want P C zijn net vrouwen je weet nooit waar je aan toe bent (:roll:)
mvg
Frederik (:D)

Frederik,

vaak wordt er een verwijzing naar de advertentie neergezet.
Wanneer zo een advertentie verlopen is, wordt deze vaak verwijderd. Je kunt hem dan dus niet meer zien.
Wanneer je een scherm afbeelding plaatst, blijft de tekst zichtbaar.

Wim

Ik denk dat Frederik bedoelt wat printscreens zijn ;)

Hier de uitleg: (bij de meeste toetsenborden!!) Naast de toets F12 zit een knop: Prt Scr. Als je die indrukt maakt de computer een kopie van wat je op dat moment ziet op het scherm. Dan ga je naar Paint o.i.d. (als je er maar plaatjes in kunt plakken ;) ) en ga dan naar Bewerken, plakken. Dan plakt paint dus de kopie die je zojuist gemaakt hebt. Dan sla je de afbeelding op, of pas hem aan.
Dan kun je uploaden naar mbf of iets anders.

Groeten Eddy

@eddy

Ik denk dat Frederik bedoelt wat printscreens zijn
mvg
Frederik (:D)

kijk ik zou graag een x-twin classic trainer kopen een rode het probleem is mijn vriend wil ook een rode en volgens hem kan dat geen kwaad als we alletwee een rode hebben omdat je volgens hem drie kanalen of frequencies kan instellen aan de afstandsbediening klopt dit? :?:

Is mere iets voor de Xtwin draadjes....

Maar nee, je kunt met de rode alleen op kanaal B vliegen. Dat is 27,145MHZ. Je kunt enkel een andere frequentie instellen als je op de print een schalaartje soldeert tussen de frequentie pooltjes. Kijk even in het Xtwin topic hoe dat schema precies is!

gr,

niels

En wederom een grappige advertentie op Marktplaats.

Er wil iemand een modelbouwschip verkopen voor 30.000 Euro haha :D :

De hollandsche tweedekker 1666
Prijs:
€ 29.000,00

Datum:
18-12-06, 20:24

Gezien:
14 keer

Adverteerder
Bekijk alle advertenties van adverteerder

Naam: Frits

Telefoon: 06-XXXXXXXXX

Beschrijving

GEBOUWD DOOR HEINRICH BAHRS 1980
ZEER GEDETAILLEERD EN EXCLUSIEF MODEL VAN MUSEALE KWALITEIT
120*110*50CM

Link naar de advertentie

Wat een grap zeg :D

Ja koopje...

Even geoefend met de printscreen-functie. Leuk, kende ik nog niet!

advvr0.jpg

Deze vond ik wel grappig. Zowieso een hydrofoam voor 119 euro. Op zich nog geeneens zo'n slechte koop incl 4 kanaals zender. (jammer dat het 27mhz is... :roll:).

Daarbij.. Nieuwste rage 2006??? mhh. loopt wat achter.

En dan het mooiste: "vliegtijd per lading: 30/40 min (afhankelijk van het stuntwerk)"
Nou, dan verbruik je dus rond de 2 ampere... :roll:... Zo te zien zit er een fietsbel in van 8 dollar. Die trekt bij mij toch echt wel 10 ampere zodra ik een beetje op gang kom... Met 2 amp kom je op het land niet vooruit. Misschien dat je op het water wel net 30 min zou kunnen rond dobberen als je heeeeeeeeeel weinig gas geeft...

Ook wel apart dat ie op het land en in het water 10km/h harder gaat dan in de lucht!

hydrovt7.jpg

Hahaha , is dat die uit den haag ???
Ik heb voor hun een testvlucht gemaakt met die foam !!
Hun filmen enzo , t ding deed t echt goed .
Maar 40 minuten ??? ja daaaaaaaaaaaaaag .
maak er maar 10 a 12 van , als je m als beginner zolang heel kan houden !!
En t is inderdaad een fietsbel , de regelaar zit zo waterdicht dus ook luchtdicht verpakt dat die geen koeling krijgt dus stopt na 4 minuten !!
Verder doet t ding t aardig .

haha, had niet gezien dat het in den haag was. Viel me eigenlijk alleen maar op dat ie erg goedkoop is en 30/40 min zou kunnen vliegen! :).

Is idd niks voor een beginner. Ik heb er nu ook weer eentje gemaakt. maar dan een stukkie lichter. cd-rommetje en 3S460mah enzo. Kan ik ook wel een tijd mee klooien (als je hem idd heel kan houden :D ).

Het water ga ik nog niet op, vooral omdat alles los erop ligt... :roll:... Waterdicht maken lijkt me nog lastig...

En wederom weer een grappemaker op marktplaats :

Smartech .27 motor Gratis af te halen.

Eigenlijk splinternieuw.

Is niet gelukt om af te stellen.

Misschien voor de ervaren modelbouwer.
Kop iets beschadigt.

filmpjes beschikbaar........

motortje1.jpg

normal_motortje%202.jpg

Uuuuuuh nieuw ??
dat motortje kan de prullebak wel in

Back