Het grote "grappige" advertenties topic

Dit hoort eigenlijk helemaal niet in de modelbouwrubriek thuis op marktplaats maar ik zag hem al een paar keer voorbij komen :

Link

poppenhuis.jpg

Wie gaat er in godsnaam 800 euro betalen voor een poppenhuis wat er niet uitziet ??
Als je de overige foto's bekijkt op marktplaats dan zie je dat het poppenhuis niet bepaalt netjes er uit ziet, dikke lagen stof etc etc

Volgens mij, is dat ook modelbouw hoor !
Ach, misschien mag je hem voor 700 eurootjes ook wel hebben :wink:

Er zal wel heeeeel veel werk in hebben gezeten en die uren omgerekend naar de waarde.

die pupkes zijn ook niet goedkoop volgens mij.
bijna antiek.

Wat denk je van deze advertentie op Orion Modelbouw :

orion.jpg

Van 189 voor 349 euro.....

(Wel jammer trouwens dat de jongens achter Orion er mee stoppen)

Gammapooka zei:
Dit hoort eigenlijk helemaal niet in de modelbouwrubriek thuis op marktplaats maar ik zag hem al een paar keer voorbij komen :

Link

poppenhuis.jpg

Wie gaat er in godsnaam 800 euro betalen voor een poppenhuis wat er niet uitziet ??
Als je de overige foto's bekijkt op marktplaats dan zie je dat het poppenhuis niet bepaalt netjes er uit ziet, dikke lagen stof etc etc

een bekende van me heeft ook een poppenhuis.. wellis waar wat groter maar toch..
je wilt echt niet weten wat je betaalt voor een paar badkamer meubeltjes(tafeltje met wasbakje, wandkastje, bad, wc en paar lampjes erbij een een douchekopje) 129,50. zijn vrouw is er ooit eens mee begonnen en die is een aantal jaren overleden en nu maakt hij t af in haar plaats zeg maar ondanks dat veel m,ensen zeggen dat hij dat 'ding'weg meot doen..
huis is van een beaald merk hoor vandaar de prijs maar toch.. dan eb je alleen de badkamer nog maar moet je die nog betegelen (ECHT WAAR!) behangetje geven en lichtaansluiten etc.

en ja er gaat HEEL VEEL tijd in zitten.. hij werkt er af en toe aan maar toch staat dat huis nu ongeveer 3 a 4 jaar op zolder. dus ik vind die €800 niet zo vreemd hoewel die op marktplaats wel erg beroerd uit ziet..

nog een leuke:

ik zoek een auto bestuurbare auto op brandstof heelemaal compleet en goed nog en hij moet hard gaan kan er 70 euro voor uit geven en xbox spellen 5 stuks zou het fijn vinden alls je iemnd die nog voor me over heeft groetjes rens

en dan bied ie 60 euro.... :roll:

Volgens mij is het een heli motor. De uitlaat past daar ook beter bij en een prop meenemer heb je dan niet nodig, die moet je toch verwijderen.

wel een echte nikko

toen ik 12 was heb ik me rot gewerkt om dit model te kunnen kopen ... ik meen dat dat rond de 160 GULDEN was zo n 16 jaar geleden :wink:

Heb dezelfde heel lang geleden gehad... die was nieuwprijs iets van 60 of 70 GULDEN.
Als hij er voor nog eens ruim 200 euro aan heeft verspijkert dan mag hij wel vergulde wielen en assen hebben :P

Back