Het grote: Hoeveel is dit nog waard? topic

Is dit topic een goed idee?

• Ja leuk

Votes: 10 41,7%
  • Nee slecht idee

Votes: 6 25,0%
  • Overbodig op dit forum

Votes: 6 25,0%
  • Ik stem blanco

Votes: 2 8,3%

• Total voters
    24
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoeveel zal de onderstaande FG Marder ongeveer waard zijn?

HAHA , ik vraag altijd "wat weegt ie? "
Gezien het plastic, heb je nog besmet metaal, dus is het zeker niet meer waard dan 4ct de kilo (of wat een andere gek er voor geeft) :p

Met verkopen is het maar net wat je een ander gunt voor de prijs die hij/zij wil geven.

Het is natuurlijk een beetje overbodig om hier te gaan vragen wat het waard is en het dan te koop te zetten. Er zijn genoeg potentiële kopers die dit draadje ook lezen en dus de verkoopprijs kunnen beïnvloeden en potentiële "afzeikers" die alles te duur vinden en ergens anders goedkoper weten te krijgen.

Zet je iets te koop in de verkoopafdeling en is je vraagprijs te hoog dan merk je dat vanzelf omdat er lager geboden wordt dan je als verkoper had gehoopt ervoor te vangen. Maar in veel van die gevallen ben je een kniert als je lager biedt.

Wat mij betreft een compleet overbodig topic. Zelfregulering voor wat betreft de vraagprijs en wat geboden wordt werkt nog altijd goed (beter bekend als marktwerking ;)).

Het is natuurlijk een beetje overbodig om hier te gaan vragen wat het waard is en het dan te koop te zetten. Er zijn genoeg potentiële kopers die dit draadje ook lezen en dus de verkoopprijs kunnen beïnvloeden en potentiële "afzeikers" die alles te duur vinden en ergens anders goedkoper weten te krijgen.

Correct, of hand en spandiensten om kunstmatig de prijs op de drijven is ook een gekende techniek.:D

Stevo

Nou, laat ik een duit in het zakje doen.
full

Deze Eflite BNF Blade MCX S300 micro heli (rotor 19 cm) heeft een tijd op het forum te koop gestaan, en er was bizonder weinig belangstelling voor, en dat verbaasde me; verwacht ik te veel?
Hij is 2 jaar oud, lichte gebruikssporen, manual & acculader erbij maar GEEN zender (het is BNF, maar hoeveel Spektrum zenders zijn er wel niet op dit forum?). Er zijn een paar accu's bij die niet goed meer zijn, ik wil bij mijn volgende bestelling bij de King twee lipootjes hiervoor bestellen, dat maakt de aankoop misschien aantrekkelijker.
Ooit betaalde ik er iets meer dan 60 euro voor. wat is-ie nog waard?

Laatst bewerkt door een moderator:
Nieuwe accu`s en oude motortjes, hmmmm, zo`n helietje is niks meer waard.
Behalve voor diegene die weet wat dit koptertje nog in zijn mars heeft, en dat is de eigenaar :D

Kortom, Bart bepaalt de waarde van het helietje. Als hij het voorvliegt zal dat de waarde zeker gunstig beinvloeden !

Tip : Koop een helie van een oud dametje ;)

Yep, en als ik nu bijvoorbeeld beweer dat zo'n ding speelgoed is en nog geen tientje waard, raakt Bart dat ding al helemaal niet aan de straatstenen meer kwijt....

Daarom zeg ik nogmaals: sluit dit topic alsjeblieft, want het is alleen maar frustrerend voor de verkoop van spullen.

Vraag een goede prijs voor je spullen en je krijgt gelijk te horen "ja, maar op dit topic is hij maar zoveel waard...."

Tuurlijk verkoop je je spullen vervolgens niet voor die te lage prijs, maar het gevolg is dat jij je spullen niet meer kwijt raakt, en mensen hun toch best goede spullen niet meer hier te koop zetten, omdat de prijs als je pech hebt, gelijk de grond in geboord word.

Maar goed, laten we vooral door gaan met de markt te beïnvloeden met dit soort topics.

Mij boeit het verder niet, ik verkoop zelden iets.

Groet, Bert

Tja na wat intern beraad, sluit ik dit topic.

Er is al zoveel offtopic geneuzel bij de verkoop topics....

Hier nog even de richtlijnen, daarvoor: (hopenlijk bekend)
focus-op-te-koop-forums-en-off-topic-reacties

Het laatse wat we willen is NOG meer offtopic in het te koop gedeelte...

Er is, en zijn genoeg tips gegeven, hoe je de waarde ONGEVEER kunt inschatten..
Wat dat betreft is de vraag beantwoord....

Mvrg: Emil, mod op mbf

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back