Je hoort me morgen nog. Zet je telefoon alvast maar aan![]()
telefoon wordt speciaal opgeladen voor dat moment

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je hoort me morgen nog. Zet je telefoon alvast maar aan![]()
Motor die jij hebt .. en de foto die je bij Xavier vondt ,
beide bij mij uit de werkplaats , cq .. ooit van mij geweest.
Achterplaat en omgebouwde Picco of OS carburateur dus óók.
Motor is een GP-I .. GP-II is de goudkop.
Nog erger .. dit is een serie I GP-I , (4 Boutjes) , serie II had er 6.
En idd .. tot de RS-serie is alles uitwisselbaar of aan te passen.
Enige uitzondering is de inlaatschijf.
Jouw motor heeft de inlaatschijf met de aangeschroefde meenemer ,
gaat die ooit kapot , is daar idd géén nieuw voor te vinden.
(Jaaaaaaaaaaaaa in mijn voorraad)
Maar de krukas kan omgebouwd worden naar het nwe systeem.
Die Evo2004 van Joffre Schipper is :
A : 'n Koopje .... nieuwe CMB kost 2 x zoveel.
B : Een beest van een motor vergeleken met de GP-I.
(als ik de bus overzet in jouw motor , en de poorten aanpas , is dat óók 'n beest hoor)
PS: een Zenoah op de snelheid / krachten krijgen tov van een CMB vergt heel veel aanpassingen dat de motor heel zwak maakt (behuizing / cilinder set)
Een CMB loopt van zichzelf uit al hard. en slijt niet zo hard als een getunde Zenoah.
Wel is het zaak voor beide motoren om deze goed te onderhouden en tijdig de lagers etc te vervangen etc.