Het Jeti Duplex DC-16 / DS-16 zender Topic

Zag dat er nog geen specifiek topic was voor deze mooie zenders.

De aftrap,

Naast elkaar
jeti-radios.jpg

Test
DC1.png

DC2.png

DC3.png

DC4.png

DC5.png

Laatst bewerkt:
Ben op zoek naar een goede Text to Speech tutorial, is er iemand die deze heeft in NL of wil maken?

Laat ik mezelf nu net even heel erg gekieteld hebben door ten langen leste de DS-16 te bestellen.......

Ik hoop er jááren plezier van te beleven!

Nu maar wachten op de leveringen in Europa.

de levering (weer) vertraagt...

Ach, mijn oma zei altijd: Kereltje, het bezit van de zaak is het eind van het vermaak...

Nu zal het in dit geval wel loslopen, en het vermaak beginnen in de praktijk. In ieder geval, ik kan wachten en ook van de voorpret genieten!

Laatst bewerkt:
Mooi dat het werkt...

Nog even een vraag, als de sticks zo laag mogelijk staan, wat is dan de hoogte van de zender? Dus vanaf de onderkant tot de top van de sticks.

@Holco... je hebt hem al binnen??

Filmpje... hmmm... spelletjes op een zender... daar heb je een telefoontje voor. Misser! :confused:
Is er een interface voor mac/pc bij, opdat je op je beeldscherm rustig je functies kan in programmeren.. als bij een flight-sim? Zonder dat je op je zender zit te priechelen?

Mooie kast. Eerste ontwerp DS-16 leek me het mooist. Dikke 3 jaar over tijd?Poeh poeh...

Wat mij betreft eerst zien, dan aanschaffen!
Gr Bas

Al weer een paar maanden Bas ;)

Tja spelletjes wat moet je er mee!! het zit mij niet in de weg iig maar zal het ook niet gebruiken, geen pc interface helaas maar wat niet is kan altijd nog komen natuurlijk, ik ben er iig erg blij mee.

NPS, dat is 87mm.

Mario

Dat is heel mooi Mario. Goede PC integratie is iets van deze tijd... Ze zullen vast handen vol hebben gehad aan deze zenders... zal ook vast voor het bedrijf gepaard zijn gegaan met forse investering... Nja... en volgt het nog...

Had de moed niet een bestelling uit te zetten, wetende dat je een eeuwige eeuwigheid moet wachten...
Op de toen nieuw in de markt gezette Evo-9 synth duurde het ook een 3/4 jaar voor ik hem in huis had.

Wil hem heel graag eens een keer aanschouwen... vooral software zien. Als GJ je niet voor is...
Kijken of het de de stap 'waard' is. Zich wat beter laat bedienen dan de stroeve Evo-9 logica.... :)
De kast is in ieder geval erg mooi...

Zijn de potmeters op de zijkanten geschikt om gas of flaps te bedienen? ivb met 'gas' op de schaklaar?
Ergonomisch gezien?

Gr Bas

Back