Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
kurt zei:Mag je er eigenlijk eens komen gastvliegen? Af en toe ga ik er een kijkje nemen, maar heb er nog nooit iemand aangesproken.
HenkBoerboom zei:Ik was op zoek naar een pult voor de Futaba 12Z en vind dat er een pult is voor de T14Mz. nl, Robbe 8398.
Voordat ik zelf ga knutselen kan iemand mij vertellen of deze ook past op de T12Mz ?
B.v.d. Gr. Henk
knife-edge zei:kurt zei:Mag je er eigenlijk eens komen gastvliegen? Af en toe ga ik er een kijkje nemen, maar heb er nog nooit iemand aangesproken.
No Problem
Je vraagt gewoon naar één van de beheersleden, met een korte briefing weet je de regels :wink:
Leuk draadje!!! mooie resultaten...
Heb je hem nog? En gebruik je hem nog?
Nope, uiteindelijk vlieg ik weer met alleen de duimpjes![]()
Je hebt hem ook niet meer dus? Misschien had ik hem wel over willen nemen...
Netjes!
Heb je wat detail foto's van hoe die twee grote 'bouten' het geheel bij elkaar houden, en wat zijn die 'bouten' eigenlijjk?
Nou, om precies te zijn… het zijn geen bouten, maar 10mm holle aluminium (gordijn??) staven die je in verschillende diameters bij de bouwmarkt kunt kopen.
Vijf stuks van ongeveer 50mm houden de twee helften op afstand (deze hoogte is uiteraard zenderafhankelijk). De twee lange stukken steken vanaf de bovenzijde er doorheen en zijn enkel vanaf de onderzijde vastgezet. Het vastzetten gaat overigens vrij simpel door gebruik te maken van gewone pluggen… het is wel even zoeken welke schroeven daar het beste bijpassen.<O</O
![]()