Het Mikado Logo 600 avontuur!

smiley_shock.gif

Watskeburt?

Kl%te... Toch zijn ze wel te redden dan.
Vlieghoogte (of laagte ;)) geen ruimte meer voor auto? Of een tipje tijdens auto? Te ver weg?

Vlot weer opbouwen, en terug in het zadel. Ongelooflijk trouwens, 450Kv pyro, 10S en module 1, en dan alsnog Krrr...

Hopelijk valt de schade méé,
vriendelijke groeten,
Aldert

Damn Tjerk. Frame nog heel? (bevestigings punten van je skids niet gebroken?)

Altijd een triest moment maar weer je grenzen verlegd hoop ik. Maar snel weer fixen en een bettie zuuniger an he.

KRRR = geluid van heli die de grond raakt zonder voorbedachte rade.
KRRR-AK = Geluid van een plank die de grond in gaat.
En een krrr-tje = geluid van een kleine crash, of kleine heli die op de verkeerde manier moeder aarde ontmoet...

Goed, is dat ook weer duidelijk, Dirk zat er het dichtst bij. Feit blijft dat het begon met een stomme actie en eindigde met een stuurfout.. De eerste poging naar een inverted-pirouetting-circle. De wind nam hem uit het zicht mee, slechte oriëntatie, nadenken, denkfout, orientatiefout, KRRR!!

Frame is aan stront dus moet hem HELEMAAL uit elkaar halen, daar heb ik reuze zin aan!! :rolleyes: Zal wel volgend jaar worden... Wut mie toch te koalt an de jatt'n

Laatst bewerkt:
Inderdaad, van brrr komt krrrr, en dat was een jaar geleden al bekend!
Ik vond en vind het zo brrr dat ik niet eens ga FFFFRRRRRR (geluid van een heerlijk zoemende rotor)

Dit wordt een echte bouwwinter.............

Kop op Tjerk, lekker freubelen!

S.

Dat was voor mij de reden om de L600 niet meer op te bouwen plastiek troep ha ha geintje !!

afgelopen weekend mijn 700E aan stront gevlogen .. de klap was zo hard dat ik dacht oeps daar is niks van over, maar de volgende dag vloog hij weer .. nee een logo is een erg mooie heli maar hij moet niet te hard neerkomen want dan kun je eigenlijk weer een nieuwe kit gaan bestellen.

Succes met de opbouw en de inverted-pirouetting-circle (s)

Maar zal de temperatuur ook een beetje meehelpen het plastic te vernielen? Vaak is het zo dat bij kouder weer het plastic bros wordt en dus breekbaarder of geldt dat niet voor het plastic van logo?

Back