Het Mikado-nieuws 2010 : Super !!!

carbon frame had voor mij ook niet gehoeven ....

Een voordeel kan wel zijn dat als je frame na een crash beschadigd is, je wellicht goedkoper uit bent omdat je niet een compleet framehelft hoeft te kopen, die zijn wel aan de prijs namelijk. Maar dat is natuurlijk een speculeren ....
Verder ben ik benieuwd of de 700 af fabriek al flybarless is en/of je ook kunt kiezen voor flybar (zoals bij de RJX-90EP)

Hey Bas,

een beetje een zure appel, maar de framehelften van een Logo 10 kosten inmiddels nog geen 10 Euro. De framehelften van de Logo 500 en 600 kosten 25 euro per stuk, dat is ook nog te overzien.
Je hoort veel dat ze wel wat aan de prijzen hebben moeten doen, ik denk dat het komt omdat de verkoop/produktie aantallen omhoog schieten ;) .

Ik ben ook benieuwd naar de 700, van mij hoeft het carbon ook niet, toch denk ik dat er wel een soortgelijk frame word gebruikt, en denk dat hij alleen FBL word geleverd.

Greetz, Aldert

minder dan 10euro, oeps, kun je nagaan hoe lang ik al niks hoefde te bestellen (gelukkig) !
Stiekem denk ik ook aan een logo400 maar ja ....

Waarom geen Protos500 Bas ;) , zelfde formaat en gaan exact dezelfde spullen in, is goedkoper, en wordt door bijna iedereen die ze beide bezitten als de beter vliegende heli bestempeld, zowel met als zonder flybar.

Das leuk, ik heb bijna mijn Prôtos de deur uit getrapt omdat het eigenlijk niet zo vloog als ik wou dat zou vliegen... En dan wou ik er een logo 400 voor in de plaats nemen, de crashkosten waren dermate laag dat de Protos nog een kansje gekregen heeft. Dit maal wel met een V-bar wel te verstaan.

Groeten,
Tjerk ;)

Ik geef alleen door wat ik lees van mensen die ze allebei vliegen, en oog houdend op de kosten, dus vandaar mijn vraag aan sebas.
Ik verbied niemand een logo400 te kopen! :), hele Mooie heli.
Ik ben zelf ook wel een Mikado fan, en als ik Elektro op groot formaat ga vliegen zal het vast een logo worden ;).

Nou, ik weet dat de protos erg goed is, een maatje van me vliegt ermee. Dat ding is ontzettend stil , licht en je kan er een kanon van maken.

Met de logo weet ik wat je hebt; een heel betrouwbare heli waar je praktisch geen omkijken naar hebt en natuurlijk super vliegt.
Het zou een leuke vervanging voor de mini titan zijn, dan zou ik die eruit doen.
Maar goed, dat is in totaal toch weer een dure grap, ik heb dan namelijk ook weer nieuwe lipo's nodig etc etc ....

Ach Bas,

akku's kosten tegenwoordig weinig, en als je de mini titan houd, moet je op den duur ook weer nieuwe akku's hebben.
Ik zeg... een Logo 400 of een Protos op mini V-stabi ;) . De oranje kap van de 400 is werkelijk stunning!

Greetz, Aldert

Back