Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Inderdaad. Ik kon terwijl ik buiten vloog met veel wind en volgas, net zo fel als ik wilde aan mijn hoogteroer trekken zonder dat ie er zichtbaar last van had.
Buigen is niks, zelfs een Jumbo-jet zijn vleugelpartij buigt lekker.
Barsten, scheuren, knakken is véél erger. (Mijn eerste mini 3DX is zijn staart kwijtgeraakt in volle vlucht, gewoon vierkant doorgebroken, maar dat was mijn eigen schuld; onvoldoende koolstof gebruikt , ik had geen staafjes meer in voorraad en dacht dat de boel wel sterk genoeg zou zijn... en speciaal daarvoor 70 km rijden leek me een beetje overdreven... In het ontwerp is er dan ook ruim gebruik gemaakt van koolstofverstevigingen, niet zonder reden.)
Eeehhh Rick,die 9,3 cm,dan kom ik op de helft van de vleugel terecht :|
Ik heb maar even 1/3 van de vleugel aangehouden en vandaag ermee gevlogen in Doetinchem.
Vliegt wel strak moet ik zeggen,voelt licht aan in de lucht,nu nog aan het model wennen bij de komende vluchten...
De eerste indruk is dat ie een beetje tussen de Edge en de Knuffel inzit qua vlieggedrag.