Het ontwerpen van een (1:8?) ME-262

Ach voor een Porche hoef je nu ook weer niet zo heel veel te verdienen.

wat betreft de kleuren van de ME-262.

Het-RC brengt soms diverse versies op de merkt qua kleuren.
Zo zal het ook best kunnen zijn dat er een ME-262 versie komt in grijs en 1 kant en klaar in kleur.

We wachten af.

mag dan schuim zijn, maar ik vind hem mooier dan die anderen... en hij is lichter en kleiner, dus goedkopere motoren :wink:

oeeh, heel mooi :yes:
2m69 spanwijdte, ook heel leuk, alleen wat ik minder leuk vind is de motorisering....er moeten os max ducted fans in, en alleen de motoren voor die dingen zijn iets van 250 euro....
maar wat je in feite koopt is gewoon een fiberglass romp, 2 fiberglass cowlings, en een bouwtekening voor de vleugels... en die verzendkosten wil ik ook niet meemaken :nooo:

ik kijk wel rond op het moment dat ik de me262 echt ga kopen. ik wil toch eerst nog de me109e van skyshark rc kopen, en daarna de me262 van een willekeurig bedrijf die de mooiste heeft :wink:

[edit] hoe ziek in hun hoofd kunnen sommige mensen zijn....:
Current bid: US $21.50

Danny Mulders zei:
ik kijk wel rond op het moment dat ik de me262 echt ga kopen. ik wil toch eerst nog de me109e van skyshark rc kopen, en daarna de me262 van een willekeurig bedrijf die de mooiste heeft :wink:

Shyshark rc maakt hele mooie kits! Maar niet echt optie als je uit de schulden wilt komen en ook nog eens een me262 wilt :wink:

heb een sollicitatie formulier ingeleverd en nu wachten op een telefoontje dus :wink:
eerst maar mijn vader afbetalen, te doen in 2 maanden, en dan doorsparen voor die kit van de me109, das 3 maanden erbij :wink:

Haha! O, maar ik ben ook aan het bouwen, maar als ik stop voor een slok koffie kijk ik gelijk even op de forum :wink:
De kinderen zitten nu even een DVD te kijken dus dat is makkelijk :wink:

Forummen doe je terwijl de epoxy aan het harden is.. en nee, ik heb niet m'n huis van binnen voorzien van Epoxy :P

Ik zie niet in waarom iemand van 16 geen toestel zou kunnen ontwerpen en bouwen? Zeker niet met hulp van de mensen hier?

We hebben het hier niet over een absolute beginner ofzo..

had toevallig eergisteren de bouwtekening maar weer eens tevoorschijn getoverd om eens te kijken wat er mee ging gebueren...

zit er aan te denken om hem iets te vergroten en hem met 2 brandstof motoren te laten vliegen ( prop, dus geen ducted fan)...
span word dan 2 meter gok ik.... weet alleen niet hoeveel cc er dan op moet..

maarja, eerst de focke-wulf maar eens afbouwen... ik heb daar de laatste tijd ook niet stil mee gezeten, maar ik heb niet echt tijd om alle foto's te uploaden... ( moeten eerst allemaal handmatig verkleind worden..., dan stuk voor stuk uploaden...)

Danny Mulders zei:
zit er aan te denken om hem iets te vergroten en hem met 2 brandstof motoren te laten vliegen ( prop, dus geen ducted fan)...
In dat geval zou ik gewoon lekker door blijven bouwen aan de fw :wink:
Hoewel de allereerste me 262 volgens mij ook met zuigermotortjes vloog.

Danny Mulders zei:
( moeten eerst allemaal handmatig verkleind worden..., dan stuk voor stuk uploaden...)
Met IrfanView (Freeware, Download) kun je een hele map in 1 keer op een bepaalde resolutie zetten, dat gaat dan al een stuk sneller.
En met een accountje bij Putfile kun je ook de hele ge-resizede map in één keer uploaden ;-) Putfile

Danny Mulders zei:

Hmm, dan kun je net zo goed (of beter :wink: ) twee elektromotoren met prop erin zetten!
Kun je de inlaten ook helemaal schaal maken: Voor takeoff de dummy fan eruit trekken, een prop erop schuiven en gaan:

:lol: He Danny dit is een beetje luiheid.

maarja, eerst de focke-wulf maar eens afbouwen... ik heb daar de laatste tijd ook niet stil mee gezeten, maar ik heb niet echt tijd om alle foto's te uploaden... ( moeten eerst allemaal handmatig verkleind worden..., dan stuk voor stuk uploaden

Zoveel werk is dat nu ook weer niet een paar foto's verkleinen.
Ik weet er alles van. Doe er 25 in 1 minuut!!!!! :lol:

Han.

maar ik verklein ze in MS paint, daar moet ik handmatig de waardes ingeven.

zal dalijk eens kijken, ben toch nog wakker... ( anders kon ik dit niet typen natuurlijk :lol: )

He Danny moet je niet slapen.
Het leven begint net hier.... :lol:

Probeer Irfanview eens.
Gaat prima en de waardes bewaard die gewoon.
! keer instellen en verkleinen maar.

Succes verder.

Han.

Back