Het ontwerpen van een (1:8?) ME-262

Goedkoper... een arf kopen die een stuk kleiner is.. als die bevalt pas doorstarten naar een groter model.

Plus! je vliegt nog geen electro dus ook lader nodig e.d. die kosten komen er allemaal nog bij.

Als Danny vanaf vandaag iedere dag een (1) euro in een pot stopt (fysiek, letterlijk), en stopt met zoveel bierdrinken :wink: , dan heeft 'ie tegen de tijd dat het zover is genoeg geld om de benodigde spullen te kopen.

Je hoeft namelijk niet alles nieuw te kopen! :teacher:

En van alle kanten komt de hulp toegestroomd, dus dat komt helemaal goed.

jan.

nou jan, dat gaat wel lukken, aangezien ik én geen bier lust, én ik iedere vrijdag- zaterdag- en zondagnacht mijn broer bezopen de trap op hoor stommelen zodat ie er zaterdag en maandag niet op tijd uit is voor het bezorgen van de kranten, zich verslaapt, moeder boos enz. enz. dus ik ken de gevolgen :wink:

uitgaan doe ik ook niet, waarom zou ik tussen wat bezopen tuig gaan staan luisteren naar K*T "muziek"( dat irritante gebonk wat mijn broer dag en nacht aan heeft staan :evil: ) met de dreiging elke 10 seconden omgeduwd te worden waarna ik buiten opgewacht word door datzelfde tuig.... nee dank je :?

enfin, on topic nu maar weer :)

Noah zei:
Goedkoper... een arf kopen die een stuk kleiner is.. als die bevalt pas doorstarten naar een groter model.

Plus! je vliegt nog geen electro dus ook lader nodig e.d. die kosten komen er allemaal nog bij.

rustig noah, rustig :)

dit is een eenmalig electro-terugvalletje, ik wil gelijk een goede, geen 2 van die dingen aanschaffen, mijn vader vind het al bijna niet goed dat er nóg een kist bij komt (wat het vliegtuigtotaal op 4 brengt, 5 als je de gecrashte meetelt...), laat staan dat 2 toestellen erbij kunnen...:roll:

ben nu trouwens bezig met een soort rek waar mijn toestellen in hangen, anders staan ze allemaal op de grond, wat én erg veel ruimte inneemt omdat ze naast elkaar staan en niet op elkaar, en erg rommelig oogt. plus is het niet goed voor de motorkap van de harvard, aangezien het landingsgestel op de vleugel zit en het model dus met de gespoten motorkap op de vloer rust....

zal straks wat foto's posten in het draadje over hobbyruimtes :wink:

De kosten hoeven niet zo hoog te zijn.
2x EDF €65
2x 2W €100
2x ESC €120

Uiteraard komt daar nog een LiPo bij, maar die heb je toch al voor andere modellen, dus die zit gewoon in de "overhead".
En tegen de tijd dat de mijne klaar is, over een jaar of drie :? , zullen de prijzen wel weer een stuk lager ligger. :)

Een beetje anders wordt het als je ook nog een lader, balancer e.d. voor dit ene projectje moet gaan aanschaffen, maar wie weet bevalt elektro wel zo goed dat je nooit meer anders wil. :wink:

262%20final%20pics%20010.jpg

hmmmm, die is jammie jammie :P

ben wel beniuwd naar de schaal van dat ding, is dat gewoon een emmer of een amerikaanse speciekuip?

Hmm, lijkt me geen EDF, meer iets van PSS.
Jammer van de elastieken...

Het idee voor een model heb ik maar even in de koelkast gezet.
Eerst maar eens zien hoe EDF bevalt en de YAK 23 afbouwen.
Het blijft wel een vreselijk mooi toestel. 8)

[edit]
Nu ik beter kijk zitten er gewoon elektromotoren in en zijn de props voor de foto er af gehaald. Jaah, zo kan ik ook een gondel op schaal maken :P

nee, nog niet, maar er zal wel schot in komen..ooit...
ben nu eerst even bezig met mijn sollicitatieformulier, als dat goed gaat kan ik eindelijk mijn schulden afbetalen en zullen er vanzelf meer schaalprojectjes komen, zoals de TF dakota, de me109, en natuurlijk de me262 :wink:

Jaja Wesly hij gaat de schaal in.
Maar dan mag die wel een mega baan krijgen.
Als die dat allemaal wil bouwen.
Vooral die dakota, is niet de goedkoopste. :xmas:
Danny moet zo lang werken dat die geen tijd meer heeft om tebouwen. :banana:

Groeten Han.

mhhh, 16 en al schulden moeten afbetalen :?

Ben bang dat het voorlopig even bij dromen blijfr voor hem.

Maar dromen kunnen waar worden :yes:

oeh!!!!!!!! da's een hele mooie :yes:

hopen dat het zo in die staat te koop is, dan kan ik hem zelf voorzien van een leuk kleurtje.

ben wel benieuwd hoeveel dat ding gaat kosten....

trouwens, ik heb gisteren mijn sollicitatieformulier ingeleverd, dus nu is het wachten op een telefoontje...

[edit] die gast van HET-rc zal wel lekker verdienen, met die porsche voor de deur...

Back