hallo mede mustang vliegers.
ik ben sinds gister ook in het bezit vd pz mustang.
wat een prachtig vliegtuig he.
na jaren van zwevers en cessna's was het tijd voor een warbird.
gisterenavond (met de reuzel in niet nader te noemen lichaamsholtes) badend in het zweet van de zenuwen meteen 2 vluchten gemaakt.
in het verleden heb ik nl met bijna nog geen vlieg ervaring meteen een mitsubischi zero in de prak gevlogen.
vandaar dat het even erg spannend was.
gelukkig pakte het goed uit.
wat betreft het cog punt heb ik echter een vraag.
ik heb net het pz mustang draadje doorgelezen,en hier lees ik dat ik de mustang op zn kop moet houden en dan de 2 ovaaltjes als referentie pakken?.
klopt dat wel?,ik heb nl het vermoeden dat bij mij het cog punt net niet goed is,hij zit nl constant in een dalende lijn,en moet dus volop up geven om hem horizontaal te laten vliegen.(alles is al wel getrimd,zender aan en alles op 0 gezet).
alvast bedankt vd evt suggesties,gr patrick