Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Erwin,
Jouw Hypertaxi is natuurlijk wel echt mooi om te zien, ik me goed voorstellen dat je van dat vliegbeeld geniet (hahaha).
@andre, moet voor de gein eens opzoeken op het net die Hypertaxi. Vanmorgen gevlogen met windkracht 4 met de Spit, en deze haalde vlak gevlogen met wind mee 134 km/h (geheel stock, ik kan het zelf eigelijk ook niet geloven). Daarin tegen vloog fcdopertje met zijn Dogfighter (raket met vleugels!) op 5S 238 km/h, ik kan je vertellen dat gaat echt echt heel hard!. Dogfighter 238 km/uur .mp4 - YouTube
Goed dat je de retracts geplaatst hebt, ben benieuwd of dat je gaat bevallen. Maatje van mij met een P-47 van Parkzone heeft deze ook en die wil ze in eerste instantie alleen gebruiken om de wielen in en uit te klappen tijdens het vliegen, vind ie mooi! Ik kan wel begrijpen dat hij dit zegt, want hij heeft alleen nog maar bij mij aan de kabel gevlogen en heeft dus ook nog nooit een buiklanding gemaakt. Zelf heb ik eigenlijk nog geen ervaring met wielen, wel eens geprobeerd zonder al te veel succes, maar daar moet ook toch maar weer eens aan beginnen. Vraag me wel af dat wanneer je de bootjes verbuigt hoe de wielen dan nog in de wielkasten terecht komen.
Gezien de korte tijd dat jij vliegt vind ik het wel goed van je dat je dit al onder de knie hebt.
Gr Jerry
@andre,
heb je de intrekbare pootjes nog onder de spit zitten, en land je deze op gras of asvalt?
Gr Jerry