Het race-seizoen gaat weer beginnen!!!

Nog twee en een halve week, en dan gaat het Nederlandse Pylonracen weer van start!!!

Zondag 21 maart is de eerste wedstijd op de Peel voor Quickie, E-Quickie, Club 20 en E2k.
Heb je je nog niet ingeschreven doe dat dan snel op Dutch F3D site. Daar staat ook alle andere relevante informatie.

Ook mensen die gewoon geinteresseerd zijn in het Pylongebeuren, zijn van harte welkom. Maar geef je dan wel op via de site. Vliegbasis de Peel is alleen toegankelijk als je je van tevoren hebt aangemeld.

Dit jaar willen we de races wat gestroomlijnder laten verlopen, vandaar dat we wedstrijd-instructies hebben opgesteld (mede voor de veiligheid). Deze zijn ook te vinden op Dutch F3D site. Het verzoek aan iedereen om die even door te nemen. Op die manier hopen we zoveel mogelijk rondes te kunnen vliegen.

Hopelijk tot de 21e!

Bedankt Joriz,

inderdaad iedereen die mee wil vliegen of supporteren, moeten zich even via Dutch F3D site inschrijven.

Ik ben er bijna klaar voor, als het weer wat minder koud wordt ga ik ook nog wat trainen.

tot de 21e

gr Wubbo

Racers, hierbij wil ik de laatste oproep doen voor de wedstrijd op de Peel

Willen de racers die zich nog niet hebben ingeschreven, dit als nog.

Inschrijving sluit op dinsdag de 16e om 18:00, daarna is inschrijven niet meer mogelijk.

Groeten en tot zondag de 21ste

Wubbo

Zo de eerste wedstijd van het jaar zit er weer op.

De dag begon niet veelbelovend maar het klaarde tegen de middag op.

Het nieuwe wedstrijdraaiboek is gebruikt om de wedstrijd beter te laten verlopen, dit werkte goed.

Wat mij betrefd verliep het allemaal niet zo best.
Veel problemen en een midair, reserve kist die niet goed wilde vliegen etc.
Dus bedroevend resultaat, maar het was er niet minder gezellig om.

Met E2k met club20 meegevlogen, dat ging dan wel best redelijk.

tot in Winssen.

Maar Wub jouw andere kist ging als de brandweer op de radargun. Dat dan weer wel.

Iedereen die er was super bedankt :pvoor de inzet en de vriendelijke ogen.
Graag de goede fouten per email dan gaan we volgende keer nog beter.

Voor diegene die dit niet snappen :confused: laat je volgende keer niet afschrikken door een weerman op tv. Racen gaat altijd door :mrgreen:

Robbert

Ik vind het een erg geslaagd begin van het seizoen!
Het duurde ff voordat we konden beginnen vanwege het weer maardaarna is het nog een mooie vliegdad en wedstrijd geworden.

Ik heb heel erg van mijn races genoten, veel spanning en close racen voor mij.
En een erg leuke finale, met jammergenoeg 1 cut voor mij.

Ben wel benieuwd naar de tijden, en de uitslagen voor de brandstof gasten onder de top 3.

Ja, het was ondanks het but weer van 's ochtends toch een geslaagde dag. Het was weer leuk en gezellig.
@Nando, heb nog een paar leuke filmpjes van je E Quickie, o.a. een spannende race met Martijn. Kwaliteit is best aardig, zal ze morgenavond uploaden op youtube (nu ff geen tijd).

Ha, en de club 20 was mijn vuurdoop, echt kicken kist liep hard en nou nog leren sturen met die gang :-)
Peet

Nice! Leuke filmpjes. Nu hopen dat ik de volgende keer niet weer op een kwart seconde van de derde plek beland. Niet dat ik het Peet niet gun natuurlijk ;-)

Idd, die laatste is tussen Joris en mij.

Die van Ray martijn en ik, mooi het racegevoel weergegeven, lekker commentaar erbij.

Erg leuke filmpjes!

Nice! Leuke filmpjes. Nu hopen dat ik de volgende keer niet weer op een kwart seconde van de derde plek beland. Niet dat ik het Peet niet gun natuurlijk ;-)

Haha "greed is good" in deze Robin. 25ste april heb je kans op een revanche.

Ik zal dan zeker nog wat meer filmpjes proberen te schieten. Leuke toevoeging op de foto's.

Peet

Back