Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Idd, die laatste is tussen Joris en mij.
Die van Ray martijn en ik, mooi het racegevoel weergegeven, lekker commentaar erbij.
Erg leuke filmpjes!
De kist van midair op de peel wordt al weer gerepareerd, de staart was chirurgisch verwijderd.
Thuis bleek ook 1 van de servo's kapot te zijn, gewoon de metale tandwielen stuk en de as krom, dat had ik niet verwacht.
Hmm, zo'n staart cut heb ik verleden jaar ook gehad, ook door een E kist.
Misschien is dat geen toeval. E kisten zijn gewoon sneller en accelereren ook wat sneller dan 2 takt.
Idee voor de wedstrijdleiding: bij gemend vliegen van Q500 de E kisten altijd eerst laten starten en brandstof als laatste. Ik bedoel dus in een race met 1 E kist en 2 brandstofkisten laat je de E kist op groen starten. Je hebt dan een stuk minder kans in de eerste ronde door een E kist in de staart gebeten te worden. Het is natuurlijk niet helemaal uit te sluiten, maar dit zou het aantal midairs omlaag kunnen brengen (denk ik)
Ik zou eerder zijn voor 4 keer vlaggen, en de electro kist bij de 4e te laten gaan. Word het iets spannender van.
Ik begrijp dat jij je nog wel een paar midairs kan veroorloven'k heb er net weer 10 binnen, laat het seizoen maar beginnen.