Tot mijn verbazing kon ik met de zoekfunctie nog geen draadje vinden over deze prachtige toestellen.
De mijne is na een zware crash in augustus weer gerepareerd en terug vliegend. Het is een toestel dat Erik v.Schaik bekend zal voorkomen
Met dank aan P. Lubach voor het maken van nieuwe onderdelen.
Setup :
Het-re 7203 fan met 2W-25 motor
Turnigy PLUSH 60A esc met zwaardere low ESR elco's
6S (2x3S) 2500mAh Zippy-ec lipo's
Corona 6 kanaals RS620 ontvanger
AUW : 1180g, vrij zwaar maar toch nog altijd zeer goed vliegend.
Een eagletree datalog heb ik nog niet genomen in vlucht, maar statisch haalt deze setup 1100W. Ik ben nog steeds de kunde aan het opbouwen om hem volgas onder controle te houden (en binnen zichtsafstand).
Op het onderstaande filmpje wordt maximaal 2/3 gas gevlogen en meestal minder dan halve gas. Op volgas gaf hij een F5D limited pylonracer van een clublid bij een klein raceke het nakijken.
Video : 0HBEza49mFc[/media] - Lubach F-16
De mijne is na een zware crash in augustus weer gerepareerd en terug vliegend. Het is een toestel dat Erik v.Schaik bekend zal voorkomen

Met dank aan P. Lubach voor het maken van nieuwe onderdelen.
Setup :
Het-re 7203 fan met 2W-25 motor
Turnigy PLUSH 60A esc met zwaardere low ESR elco's
6S (2x3S) 2500mAh Zippy-ec lipo's
Corona 6 kanaals RS620 ontvanger
AUW : 1180g, vrij zwaar maar toch nog altijd zeer goed vliegend.
Een eagletree datalog heb ik nog niet genomen in vlucht, maar statisch haalt deze setup 1100W. Ik ben nog steeds de kunde aan het opbouwen om hem volgas onder controle te houden (en binnen zichtsafstand).
Op het onderstaande filmpje wordt maximaal 2/3 gas gevlogen en meestal minder dan halve gas. Op volgas gaf hij een F5D limited pylonracer van een clublid bij een klein raceke het nakijken.
Video : 0HBEza49mFc[/media] - Lubach F-16

Laatst bewerkt door een moderator: