HET-RC Mig 29 Twin Fans

Hé Joey,

als je wil testen, breng dan een ontvangeraccu mee. Ik dacht er voorlopig een UBEC in te steken, maar die is maar tot 5s.

Oeps, wat is er gebeurd?

Batterij was leeg en hij heeft de landingsplaats niet gehaald...met een flinke smak de grond geraakt, nog juist op het einde plat gelegd. Het toestel is op de intakes gevallen, waardoor de batterij is losgekomen en die is naar de neus gevlogen. Hierdoor is de neus gaan openstaan op de naad van punt tot vleugel...
Was nog vrij makkelijk te repareren.

Vandaag door gaaz opnieuw ingevlogen en dat ging al veel beter precies :-)
Mooi vliegbeeld en een flinke snelheid ! Net als bij mijn HET-RC F-16 behoudt het model wel goed zijn snelheid, wat voor een hoge aanvliegsnelheid zorgt. Het gas moet al een flink eind voor de final turn dicht, wil je voor het einde van de piste beneden geraken.
De piste was vandaag ook bevroren wat voor prachtige landingen zorgde waarbij het model tientallen meters doorschoof na de landing en bij touchdown wat sneeuwstof de lucht inblies.

Knap toestel !

Heb het toestel ook eens kunnen zien vliegen vandaag. Mooi vliegbeeld en de snelheid is zeker goed. Nog wat meer mAh aan boord voor een langere vliegtijd.

Ook ik heb 'm aan mijn neus zien voorbijgaan, wat zeg ik gaan??? Ik schat zijn snelheid in vlakke vlucht (niet aangedoken) op zo'n slordige 200 tot 250 km/u. Ziet er heerlijk uit, ook op de grond.
@speedjoey: welkom in holland. ;-)

Heb het toestel ook eens kunnen zien vliegen vandaag. Mooi vliegbeeld en de snelheid is zeker goed. Nog wat meer mAh aan boord voor een langere vliegtijd.

Zeer zeker een mooi vliegbeeld :p , aan snelheid zeker geen gebrek op 6s
5s is echt niet voldoende. Dus bestellen die 6s 6000 mAh.:yes:

Back