Het "schansspringen ervaringen" topic + foto's.

Hier mijn XB8 ....

final1.jpg

In zweef vlucht.....

jump.jpg

Hier in een filmpje.....
klikkerdeklik

Moos,

De volgende keer wil ik ook mee doen met mijn savage! Dat gaat wel hoog zeg! Nog geen problemen met de wheeliebar bij een sprong (met mislukte landing) Emil?

@moos: WOW wat een gruwelijk gaaf filmpje :D
mooie autotjes er ook bij ;)

Rienk Jan zei:
De volgende keer wil ik ook mee doen met mijn savage! Dat gaat wel hoog zeg! Nog geen problemen met de wheeliebar bij een sprong (met mislukte landing) Emil?

Een enkele keer een mislanding, toen ging ik erg zacht erop, denk met een 20km/u, was een nose dive.
Voor de rest gewoon met 3/4 tot volgas erop rammen, en plenty tijd om goed te corrigeren, als dit nodig is, meestal eeen 2x een dotje gas bij, en klaar.

Heerlijk snelle servo's!

Leuk is gewoon gas blijven geven trekt die zo mooi achterover, en dan op het juiste moment , boven de grond, de rem even aanraken, en zo weer prachtig op 4 wieltjes..... :lol:

Ik wil geen spelbreker zijn of een doemdenker maar houd er rekening mee als je met die hoge sprongen op je dak land je motor naar de knoppe gaat een rol beugel of kooi kan een hoop dure schade schelen.
Verder vind ik het mooi om te zien maak zelf ook graag sprongen(voorkeur met backflip)met de hong nor truggy waarbij de bodemplaat ook wel de grond raakt maar ach daar is het een bodemplaat voor.
Ga zo door. :P

hdgracing zei:
Ik wil geen spelbreker zijn of een doemdenker maar houd er rekening mee als je met die hoge sprongen op je dak land je motor naar de knoppe gaat een rol beugel of kooi kan een hoop dure schade schelen.
Ga zo door. :P

Hoef je Emil niet te vertellen, haha :lol: :cry:

Nee, hebben we al een keer gehad, brak de boel letterlijk af halverwege de motor, krijf je je koelkop, met de cylinderbus er nog mooi aan vast, en zie je een zielig zuigertje in de lucht zitten, hahahaha

Was wel een duurtje btw. Mega ZX26 offraod.

Back