Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo

zo aanhanger vol met stokje geladen
dus we kunnen seffens weer gaan uit laden en stapelen
zaterdag gaan we de zaag er weer in zetten dan is de stroom goed koper
mij benne ook zuinig
straks de paletten reeds klaar leggen zodat er zaterdag duchtig gestapeld kan worden
die voor de winter die gaat komen op de plaats waar die van deze winter gelegen hebben en dan is er dus plaats voor nieuwe stokjes te stapelen
waar een mens zich allemaal mee bezig houd om het warm te krijgen

gr raf

17 kan niet schrijven, kan niet denken, kan niet rekenen, heeft geen flauw benul van gewicht en waterverplaatsing.

Voor mij een draadje om snel te vergeten.
Hoort voor mij in de categorie voerboot.
Inderdaad... Deze kerel is net zo eigenwijs als de meeste voerbootjeseigenaren... En dat gaat later een schip mogen besturen...

Is er een mogelijkheid om een compleet topic te "verstoppen" voor jezelf? De plonk-lijst werkt alleen tegen berichten van één persoon, maar zolang er ook nog anderen reageren in dat topic blijft het toch steeds boven komen.

Zonnepaneel regelaar moet werken, is hier een aan/uit situatie met de bewolking.
Van 300 W tot 2000W.
Dat telt weer lekker aan.

Setsu ik zou willen dat het kon,

Discipline is het enige.

@WachtTeKooi: Dockwise Vanguard komt de wereld veranderen

artikelen_fotos_11029_800.jpg

hallo

de oude zelfbouw regelaars deden het over het algemeen zeer goed wat langzaam draaien betreft
maar het nadeel was natuurlijk dat ze naar moderne normen inmens groot waren
maar als er plaats is in de boot dan zou zo een regelaar het best nog wel werken
alleen het 544 ic bestaat niet meer of is zeer moeilijk te verkrijgen

gr raf

In de JB zitten twee van dit soort regelaars, wij hebben deze in 1982 zelf gebouwd en werken nu nog steeds zonder problemen. Voor de NE 544 zijn ook andere alternatieven die hiervoor gebruikt kunnen worden.

Hier op het forum staat ergens nog een schema van het door ons toegepaste zelfbouw regelaar.

.

Als er in die Titanic geen ruimte meer is dan is het wel erg, Of het zou moeten zijn dat de "jukebox" die Roel erin heeft gebouwd, teveel plek in heeft genomen... :mrgreen:

Die "sjubox" zit in het voorschip... De speaker hangt n het achterschip.
Op zich plek zat, in ieder geval voor de regelaar. Als er niet zo'n irritante steun zat voor de buitenmotoren, kon m'n decaperm met vertraging prima op de plaats van de huidige motor. Maar zo'n Decaperm met vertraging is lang... heel lang... En da's jammer in dit geval.
We blijven nog even prakkizeren!
Dank in ieder geval voor het meedenken.

RVM heren, heb zojuist een proefberekening gemaakt en meneertje van de tax gaat mij dit jaar sponsoren.

Dan moeten wij die tax betalen zeker...:rolleyes:

Heb dat blauwe ding ook weer in huis...naarstig op zoek naar een sponsor, gaat niet lukken vrees ik...:nooo:

Proost Harm.

..naarstig op zoek naar een sponsor, gaat niet lukken vrees ik...:nooo:

Idem, er gaat straks weer een klein autotje richting den Haag. Lijkt wel OV met een frequentie van 1x per jaar.
Of zou ik straks het bericht krijgen: stuur maar gelijk naar Dordt?

Dan moeten wij die tax betalen zeker...
:yes:

Ik wil natuurlijk niet in je matrassen en sokken kijken, maar als je mag betalen heb je (die ervaring heb ik) genoeg centjes.
Ik dacht altijd dat de mensen zonder geld altijd veel terug kregen, vandaar dat ik dit stel.
Dit jaar nog een redelijke aftrekpost en een leuke bonus door groenbeleggen.
Den Haag is dermate aan het afbouwen dat het volgend jaar waarschijnlijk niet meer loont, terwijl je nog niet bij je eigen geld kan. . . .
Gelukkig geven de banken bijna geen rente anders deed het nog extra zeer.

Dat is een goede Ad, die zal ik nog testen en controleren op saldo.
Anders sta ik straks weer te kloten met dat K*T openbaar vervoer.
Hier is dat nog niet zo lastig, maar ik zie me vanaf Zaandam nog niet thuiskomen met een niet werkende OV kaart en geen geld op zak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back