Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal kijken hoeveel ruimte dat G D inneemt en verbergen of wissen.
Ik zorg wel dat als ik met de boot en de PIC op pad ga de nodige programma's in de laptop staan en niet op de PC.

Buiten is meestal toch geen internet: kan je ook via GD niet bij je spullen. hahahaha

Die stink zooi zat al in de PC te vroeten, ik moest de cd speler al uitzetten want ik kon google drive niet wissen omdat er een nummer door een ander in gebruik was.

Zo'n virus krijg je dan mee met avast antivirus software. . . . .

Buiten is meestal toch geen internet: kan je ook via GD niet bij je spullen. hahahaha
Een beetje telefoon (de mijne is uit 2007) kun je gewoon als modem gebruiken.
En anders een dongle. Je hoeft buiten niet zonder internet te zitten. Ik gebruik het nooit maar het kan wel.

Kost allemaal geld en dat kan je maar één keer uitgeven.
Bovendien mijn telefoon is van 2009 daar kan ik alleen mee bellen.
Ik kan nog steeds zonder mobiel internet per telefoon, De bonus van die telecomheren komt niet door mijn bestedingen. haha

RVM, heren ik heb nog wat gespaard. :rolling:

ben je 18 jaar geworden
heb je een golluffie
en
ben je dood.

ruimt lekker op, maar wel jammer dat er ook weer een onschuldige dood is nu.

Ondersteuning voor Windows XP wordt beëindigd op 8 april 2014. Na beëindiging van de ondersteuning krijg je geen beveiligingsupdates voor Windows meer.
Jammer , dan maar geen internet meer.

Een beetje telefoon (de mijne is uit 2007) kun je gewoon als modem gebruiken.
En anders een dongle. Je hoeft buiten niet zonder internet te zitten. Ik gebruik het nooit maar het kan wel.

Die van mij kan bellen en een sms sturen, vind ik ook voldoende. Internet doe ik wel binnen. Je moet anders behoorlijk betalen om overal maar te kunnen internetten.

Het kan, je hoeft het niet te gebruiken.
(Mijn telefoon heeft geen touchscreen, probeer maar eens over het internet te surfen zonder gebruik van de muis en de tab toets. Ik begin er niet eens aan. :mrgreen:)

Alles opnieuw geschilderd hier...?

Voor buitenshuis gebruik ik een playbook met wifi, meestal vind je wel een onbeveiligde router in de buurt en surf ik mee , lijkt overigens ook wel minder te worden verbeeld ik me.

Nog even rondhangen en dan richting kooi.

Geschilderd en grof schoongepoetst, we kunnen er weer even tegenaan zo ;-)

Vandaag druk bezig geweest met EeZeBilt bootjes spuiten, tussen de bedrijven met het gezin door... Dus voor mij is het nu scheepvaartmonopoly: "Ga direct naar uw kooi, u komt niet langs de kombuis, u krijgt geen biertje in de mess."

De rust ;)

GMA,

26.gif
Bewolkt

3°C Voelt als: 1°C
Barometer 1024 mb

• Dauwpunt 3°C
  • Luchtvochtigheid 100%
  • Zicht 2 km
  • Neerslag laatste 24 uur n.v.t.
  • Neerslag laatste uur 0 cm
  • Wind 7 km/uur Oost
  • Zon op 07:54
  • Zon onder 18:00
  • UV Index 0 Laag
Verse pot Koffie op den BAR dus eerst een GZK :morning:

Geschilderd en grof schoongepoetst, we kunnen er weer even tegenaan zo ;-)

Vandaag druk bezig geweest met EeZeBilt bootjes spuiten, tussen de bedrijven met het gezin door... Dus voor mij is het nu scheepvaartmonopoly: "Ga direct naar uw kooi, u komt niet langs de kombuis, u krijgt geen biertje in de mess."

De rust ;)

Volgende keer dat je hier komt krijg je een drankje naar keuze van me, omdat je weer verder bent gegaan aan de Tamar. ;)

GMA

Mist, ZO 2 bij 3.6°C.
~
@BuienRadarNL: Vandaag een rustige en droge dag met vanmiddag ook hier en daar wat zon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back