Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
morgen allemaal
zo het frame opgezet en nu wachten tot we het basin kunnen controleren
de bedoeling is het over het tenten frame te leggen en dan langs binnen met de hogedrukspuit de bodem (dan het dak)na te gaan
dan moet er langs buiten daar waar het lek is water gaan komen als het goed is
ik heb het vermoeden dat het aan de kant van het aflaat gat zit dus als het goed is moeten we maar de helft van het basin controleren
en hopelijk vinden we het lek snel dan kunnen we aan de zuurkool met worst beginnen
en herstellen gaat dan later wel gebeuren
gr raf

zo heli is terug aan het laden
het is wind stil dus ik kon buiten vliegen
hopelijk blijft het zo heel de dag en kan ik nog een paar accu's leeg vliegen
begin het crashen reeds onder de knie te krijgen hahahaha
nu het opstijgen ,vliegen en landen nog maar das bijzaak

gr raf

Moge. Ziet er niet verkeerd uit, maar wel frisjes toen ik daarnet even buiten moest zijn.

Gelukkig het probleem dat ik met ma maison zag is al opgelost.

Maar niet verder meer gekeken, dat doet de leraar wel als het goed is:D.
Het moet ook niet gekker worden, ik die Franse teksten corrigeer:confused:. Ik denk dat m'n oud lerares Mme Jamin volledig in de stress zou schieten als ze dat hoorde.

GMA

@MeteoHellevoet: Ook vandaag weer kans op een (onweers)bui in #Hellevoetsluis. Gisteren viel er maar liefst 17.6mm. Niet koud met 17°C.

Al die bouwers met vragen over kopschroeven:

1383247_170038556534878_1997690834_n.jpg

ligt behoorlijk droog nu.

om 1740 verwacht RWS NAP+106 (is nu -24)

vrijdag is het 126 geweest, tot zo hoog is hij dus het strand opgezet.

Redelijk afgekickt van de pc,hopelijk deze week weer terug,vind t toch wel fijner dan op de telefoon,de tablet ook weer aan mn ouders teruggegeven,vind t niks.....

Ben niet op de hoogte van bergingsmateriaal Harm,denk ook wel dat ze bekijken welke manier van bergen t meest opleverd....of mag ik dat niet zeggen....:what::what:

Bedankt Piet! Maar we hebben wel niets gevangen terwijl ik wel een prachtige aanbeet heb gezien voor mijn voeten.

Motor deed het goed, de reparateur heeft de carburateur geultasoned, nu loopt ze weer fijn! Maar er komt een 20 pk aan!!!! Die reparateur heeft een mooi aanbod gedaan: suzukie (nieuw) 2000 euro plus onze merqurie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back