Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alex en Hermanus, zijn ze nu wel zichtbaar??
het is namelijk zo als ik niet ingelogd ben zie ik de foto's ook???

Nou ja biertijd kapseisproef een RVM MB :proost: Proost

Geen probleem met die foto's Piet, zie ze duidelijk , dacht even dat het de B2 was.

Neem een GM van je , proost.

Nee Alex, het is een Rijo kruiser, worden niet meer gemaakt.
Totaal zijn er vanaf de jaren '60 tot ?? 425 stuks van gebouwd in diverse maten, bij de Firma de Jong,
de scheepswerf bestaat nog wel maar er worden geen jachten meer gebouwd!

Straks vooroverleg jaarvergadering V.v.E. n.a.v. schriftelijke vragen die ik gesteld heb , dat behoeft overleg met huidig bestuur.
Gaat maar liefst over € 92.000 , de brandwerende verf op de stalen dakconstructie begint eerder dan verwacht te verpoederen, garantie is verlopen en de firma's die dat geleverd hebben bestaan niet meer !
Advies is : die constructie inpakken (ommantelen) en schilderen , flinke klus en garantie tot de deur denk ik.
Nu zit ik met de vraag hoe het achter die verpakking verder zal gaan met die staalconstructie . roest ?? , ik zou daar eerst antwoord op willen hebben van de heren deskundigen die de klus zouden moeten gaan uitvoeren, ik vrees ontwijkende antwoorden zonder enige inhoud.
Wordt vast een pittig gesprek.

hier is het ook niet te zien:

ThumbGenerate.asp

2952798950_053b714077.jpg

PA230455.JPG

was ooit oliestook zo te zien.
PA230478.JPG

Montaje%20Motor%20Titan.jpg

Laatst bewerkt:
hallo

je die led's das echt wel mooi
het probleem met de boot is opgelost
ze hebben brecht gewoon rommel van polyester verkocht en ja daar kun je nie tmooi mee werken
morgen gaat er een nieuw laagje over heen en dan kan er lak op de bodem en vernis op de rest van de romp
en dat van die led's gaat ook goed komen

gr raf

Harm , ik vind het wel vreemd dat ze daar ketting gebruiken om te hijsen !

nog maar een MB voor het eten,
menu: gekookte aardappels met spruitjes en een varkens medaillon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back