Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na drie keer laatste bericht klikken en in het begin van het betreffende draadje landen tot de ontdekking gekomen dat ik om de één of andere reden ben uitgelogd.

En...?? , hebben jullie al gul gedoneerd naar 555 ??

Nee, en niet van plan ook.
Hoeveel cent van mijn 100 euro komt terplaatse?

Ik schuif niets naar wat voor instantie dan ook, al die graaiers hoef ik niet te voorzien van een vakantie op de bahama's all inclusive.

Canalplus ontregeld.
Is dat een kwestie van via een menu op de afstandsbediening van de schotel opnieuw de zenders binnenhalen?

Ik hoop het Ad.
Ik heb de kaart nog niet binnen woensdag = 5 werkdagen (zoals beloofd), dus hoop ik maar dat hij er dan is, kan verder nog niets testen.

Ik hoop het Ad.

Ik heb opnieuw geladen, duurde een half uur denk ik, en hij vond iets van 1000 (of wat meer, niet goed gekeken) kanalen. Toen me rot gezocht waar de Nederlandse kanalen zaten, die bleken ergens op plaats 600 zoveel te zitten. Uiteindelijk de eerste 8 NL kanalenop 1 t/m 8 weten te krijgen, meer kijkt hij toch niet. Dus ik denk opgelost.

Maar waarom moest jij dan een nieuwe kaart hebben?

Ik ga zo maar eens op zoek naar m'n bedje , beetje onpasselijk van die groot verdieners die zich BNérs wanen of noemen, hier laat ik het maar bij voor vandaag.

De rust allen :sleepy: :bye:....

GMA.
Maar waarom moest jij dan een nieuwe kaart hebben?
Die werkt niet meer in de nieuwe (overigens WEL door canaldigital ondersteunde) ontvanger.
En ik moest een nieuwe ontvanger omdat zij diverse kanalen met een ander signaal versturen dat ik met de oude ontvanger niet meer kan ontvangen.
Het zal te maken hebben met de signaal/ruis verhouding.
Op een bepaald moment zag mijn ontvanger 250 kanalen minder dan de maanden er voor.

Ik denk dat zij gewoon weer vinden dat ik maar geld aan ze moet overmaken, omdat zij anders niet op vakantie kunnen en ik dus een nieuwe kaart moet aanschaffen.
Lijkt me simpel om via de satelliet een signaal naar mijn kaartnummer te sturen om te zeggen "je zit nu in deze ontvanger, je hebt dit abonnement, je mag deze kanalen zien".

Maar ja , wie ben ik hè?

GMA, Zo Nederlanders hebben Mark Rutte laten zien dat hij nog meer kan bezuinigen :D

eerst maar een GZK en dan naar de werf! :morning:

GMA

Motregen, NW 3 bij 7.3°C
~
@MeteoConsult: Bewolkt en vanuit het W op steeds meer plaatsen regen en motregen. Later vanmiddag in het W opklarend en nog een buitje. Tmax: 6-9 C.

@MeteoVoorne: In de ochtend nog wat regen of een bui, vanmiddag geleidelijk droger met 8C en in de avond een opklaring. Morgen eerst droog, later regen.

@MeteoConsult: Met de naar noord draaiende wind arriveert koudere lucht. Dat merken we zodra het vanavond en vannacht breed opklaart. Lichte vorst!

@MeteoHellevoet: Vanmorgen eerst de regen uitzitten, maar daarna klaart het op. Temp. ca. 8°C en een toenemende NW wind. #Hellevoetsluis

De actie voor de Filipijnen is met een opbrengst van 18,5 miljoen euro niet in lijst van de tien acties van de Samenwerkende Hulporganisaties die het meeste opbrachten gekomen. Bekijk de top 10.
1. Tsunami Azië 208.300.000 (2004)
2. Aardbeving Haïti 111.000.000 (2010)
3. Burgeroorlog Kosovo 52.000.000 (1999)
4. Eén voor Afrika 44.000.000 (1987)
5. Aardbeving Pakistan 39.800.000 (2005)
6. Cycloon Mitch Midden-Amerika 37.200.000 (1998)
7. Genocide Rwanda 35.800.000 (1994)
8. Aardbeving Turkije 30.500.000 (1999)
9. Overstroming Pakistan 27.500.000 (2010)
10. Droogte Hoorn van Afrika 25.000.000 (2011)

© RTL Nieuws/ANP

Ik dacht het al Piet.
Nog maar een bakkie maken en dan weer naar boven.
Kijken of ik uit de dip kan klauteren.

Nieuwe werf maken zal niet meevallen, misschien in secties bouwen.
Eerst kop en de zijden en dan later de achterschepen.

De stijfheid van de keperdoek in epoxy valt me zwaar tegen.

Begin daar toch niet over Arie, ik heb al zo'n hekel aan dat volk.
Bovendien had men er in 1960 niet aan moeten beginnen ze hierheen te halen, nu is het een onuitroeibaar v.r..
(iets met een getal en poet in)

Möge

Latertje geworden gisteravond/vannacht, de eerste 6 afleveringen gekeken van American Horror Story Coven, top serie.
Prima nieuwe verhaallijn met als thema, heksen. En naast Jessica Lange zijn er nog een aantal top actrices toegevoegd, Kathy Bates en Angela Bassett.
Tegenstanders van Zwarte Piet moeten maar niet gaan kijken, de inleiding van de serie begon met slavernij :black:

Paraplu zoeken en boodschappen doen.

Krijg net de veranderde tarieven van de bank binnen
dit jaar per kwartaal €6.15
2014 per maand €2.20 = dus €6.60
=== 7.5% duurder.

De bonussen moeten ergens van betaald worden zie je maar weer.
Want jan met de pet achter de balie zal geen 7,5% loonsverhoging krijgen.
Dat stinkvolk dat de crisis heeft veroorzaakt, doet er echt niets aan om dat op te lossen.
graai graai graai

Idee voor de nieuwe bouw werf groeit.
Ik heb gelukkig nog een bos hout (panlatten van de schuur ombouw) liggen, die komt nu goed van pas.

BZbFwZwCIAAVnOL.jpg:large

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back