Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
anders ben je morgen heel de dag gaar !

Dank Piet. Maar morgen is toch een verloren dag. Slap omdat ik geen calorieën binnenkrijg, en morgen tussen 7 en 9 weer zo'n zelfde sessie als zojuist. Maar ik denk dat je dit met Annie ook wel genoeg meegemaakt zult hebben.

Ik heb nu wel het "geluk" dat ik het bij 2 x 2 liter kan houden, anders was dat 2 x 4 liter maar dat hoeft nu niet omdat ik vloeibaar voedsel heb.

Voor het onderzoek krijg je wel een "roesje", maar dat begint bij mij altijd pas 's avonds erna te werken:confused:. Tijdens het onderzoek lig ik altijd mee te kijken en een beetje te lullen met de internist. Als vaste klant kent ie me ondertussen wel.:D

Wat een zeurpieten daar in NH.

Lijkt mij ook eerlijk gezegd. Er staat daar nog steeds een windkracht 4, en die draait morgen nog naar oost (aflandig) ook.
Maar wellicht hebben ze het log van de Kustwacht vanmiddag gelezen, daarin stond dat er rond het schip een diesel lucht hing. Maar dat is dan toch een 100 meter van het schip toch echt verwaaid.

Maar ik denk dat je dit met Annie ook wel genoeg meegemaakt zult hebben.

Ja daarom, wens ik je toch sterkte morgen, het is en blijft toch geen fijn onderzoek , met alle toeters en bellen vooraf en tijdens !

Heren ik ga er van tussen, een fijne voortzetting en voor straks welterusten.
Tot morgen :cool:

Een Belgisch marineschip BNS Leopold 1 is trouwens al een hele tijd rondjes aan het draaien voor de kust van Noord Holland. Wat zou die daar nou te zoeken hebben?

De rust allen!!!

Oefening ?
Mmm, dat zou kunnen verklaren waarom ik vandaag een Chinook heli hoorde vliegen langs de kust.
Ik zag hem niet maar Chinooks hebben een zwaar kenmerkend geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back