Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat heb ik ze niet gevraagd, mogelijk dat die op de achtergrond blijft draaien.

Toen ik zocht op de laatst bekende positie van die visser kwam ik ook weer uit op de oude versie. . .

Ik heb wel feedback gegeven en daar wordt zelfs wat mee gedaan.
Als je nu kijkt staat de lengte en breedte tenminste niet meer achter dat vlakje met "refresh"

Dat heb ik ze niet gevraagd, mogelijk dat die op de achtergrond blijft draaien.

Toen ik zocht op de laatst bekende positie van die visser kwam ik ook weer uit op de oude versie. . .

Ik heb wel feedback gegeven en daar wordt zelfs wat mee gedaan.
Als je nu kijkt staat de lengte en breedte tenminste niet meer achter dat vlakje met "refresh"

Heb nog steeds de oude gehanteerd, zal bij volgend gebruik de nieuwe opstarten en is kijken wat nou de verbeteringen wel zijn...

verbeteringen. ach ja.
beter ?
ik weet het niet, je kan nu een eigen vloot maken als je inlogt, dan kan je via mail een melding krijgen als ze ergens aankomen of vertrekken.
Je kan nu ook de windrichting en kracht plotten op de kaart waar je inzoomt.

Bij alle vernieuwingen heb je toch ook weer dat waaraan je gewend was makkelijker werkte.

het went.
Ik heb een paar fouten gemeld, die zijn er uit.
Dat van die positie had ik gisteren gemeld en is nu al veranderd.

Zo, grotexcursie ook weer gehad. Ging redelijk vlot deze keer, en ook maar 3 poliepjes verwijderd.
Het roesje werk nog niet, zal wel weer vanavond komen.:confused:

ik ben vrijdag aan de beurt Ad!!

en dan ook nog bij een Nederlander :s hopelijk is ie Belgisch gezind LOL
ze gaan mijn rotsbeen (het been wat achter je oor licht) zuiver maken en een poliep in mijn oor verwijderen... nadien moet ik dan nog een gat in mijn oor laten dicht maken maar dat kon niet in 1 operatie!

hahaha ik denk wel dat ze daar ook ersens gaan tegen komen mijn gedacht
maar waarom gebruik je ze dan niet ??????LOL

de boot nummer 2 is binnen

gr raf en tot morgen
hopelijk kan je dan effe mee aan de caravan helpen om te herstellen

Hoorde net in een radio reportage dat de Z-75 onder de wrakkenwet is geplaatst , de eigenaar kan niet bergen en Rijkswaterstaat beslist nu wat er verder gaat gebeuren.
Er is sprake van een sleeppoging op zondag, meerdere bergingsmaatschappijen zijn betrokken.

Even gekeken, maar dan worden de kosten wel verhaald.

In de meeste gevallen lijkt het me dat het in eigen beheer bergen (meestal door verzekering?) goedkoper zal zijn.

Even gekeken, maar dan worden de kosten wel verhaald.

In de meeste gevallen lijkt het me dat het in eigen beheer bergen (meestal door verzekering?) goedkoper zal zijn.

Geen verstand van dit soort zaken, wel begrepen dat ze een hoeveelheid ramptoeristen verwachten as. zondag..., kan de patatboer zaken doen...:)

heren, even wat natuurkundigs.

Stel het wordt zo koud dat de stromende rivieren gaan bevriezen.
Waar krijg je dan dat het water het eerst gaat bevriezen?
Aan het oppervlak of aan de bodem?

Oppervlak, en ik heb nog eens de Merwede bij Gorcum overgestoken, lopend over het ijs, zal in 1956 of zo geweest zijn.
Maar terug moesten we haast maken, want er kwam een ijsbreker vanuit de kant van R'dam.... en er was toen geen brug, en de pont zat vastgevroren.

Maar afgezien daarvan, water van 4 graden is het zwaarst, als ik me goed herinner, dus dat zakt naar de bodem, en van bijna 0 graden is lichter, en drijft. Dat is een van de rare eigenschappen van water.

Hiermee het praktische en theoretische bewijs geleverd....:cool:
Cor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back