Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
16000 ton erts (let op in de video staat wat anders) van voluit vooruit naar stil in 2 minuten.
En ik vond een ABC van 1300kW (?) al heel veel bij de proefvaart op een chemie tanker.

Laatst bewerkt door een moderator:
(Je hebt tegenwoordig zelfs snoeppaprikaatjes(oranje), best lekker.)

Hier bij de Vomar supermarkt hebben ze een schap met snoepgroenten, kleine paprika's en tomaten in de kleuren groen geel en rood.
Er zat ook iets tussen dat een kruising was tussen een tomaat en aardbei oid.
Allemaal genetisch gemanipuleerde troepgroente....

Het lijkt erop dat mensen binnen de VN willen dat die zwarte zeikerd haar spullen gaat inpakken en vertrekt.
Elsevier.nl - 'Diplomaten willen vertrek VN-onderzoeker na kritiek Zwarte Piet'
Kan ze ergens een baantje gaan zoeken als loonslaaf :black:

Moge. Nog te donker om te zien wat voor weer het is.

Gisteren besloten om vanochtend naar het Stadslab te gaan. Over een half uurtje weg zodat ik daar om kwart voor negen voor de deur zit, dan ben ik normaal gesproken direct aan de beurt. Ik heb nogal wat uiteenlopende dingen te laseren, dus ik vrees dat ik een tweede sessie van 1 uur nodig heb. Maar hopen dat ze allemaal massaal met herfstvakantie zijn.

GMA

Licht bewolkt, ZW 2 bij 9.1°C
~
@BuienRadarNL: Goedemorgen! Vandaag nog even genieten van een mooie rustige herfstdag. Geregeld zon, afnemende wind en middagtemp rond 16 graden.

Vandaag een mooie herfstdag met flink wat zon en droog. Middagtemperatuur 16°C bij een matige zuidwestenwind. #Rijnmond

@MeteoVoorne: Half tot zwaar bewolkt en droog met in de middag een temperatuur van ongeveer 16C. Morgenoverdag kans op wat regen en ook 16C op #Voorne

wat gaan ze hier aan doen ????

1379998_172118912993380_1618307065_n.jpg

das toch ook racisties mijn gedacht

gr raf

Als hij niet al door een ander is opgehaald ligt hij nog aan pier azië in 020

Allerlei berichtgeving spreekt elkaar nogal tegen...

Kotter gaat toch naar Schiedam
23 okt 2013 16:10 | laatste update: 23 okt 2013 21:33
w620.dd576_83101554b53b3a618c38502d300dd4bb.jpg
Foto: Dave van Hattem

IJMUIDEN De kotter Z75 die vannacht in IJmuiden is aangekomen, wordt nu toch naar het terrein van bergingsbedrijf Mammoet in Schiedam versleept.
Dat zal vanwege de harde wind niet over zee gebeuren. In Schiedam wordt dan bekeken in hoeverre het schip beschadigd is en wat ermee gaat gebeuren. De kotter lag zes dagen voor de kust bij Petten en werd naar IJmuiden versleept.

Al weer terug uit R'dam. Hoop gedaan in 1 uur, precies afgekregen wat ik bij me had.
Ik had nog geluk, want ze waren de hele week behalve vandaag gesloten vanwege een verbouwing. Was natuurlijk voor de herfstvakantie gepland, maar de open inloopdag op donderdag hadden ze toch maar gehandhaafd:D.

Viel met de drukte wel mee. Als ik meer had gehad was ik om 12 uur weer aan de beurt geweest, maar dat was gelukkig niet nodig. Dan zit je daar 2 uur maar een beetje te hangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back