Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
wow, op discoverychannel: een cruise schip heeft ballast moeten pompen om onder een brug door te komen, ze hebben ook de schouwen moeten intrekken en ze hadden 4 cm speling!!! gekkenwerk is dat!

Het is tijd voor mij om de keuken in te gaan , alles lijkt er nog te zijn zonder stormschade.
Vanavond 3 klaverjas dames tot een hoogte punt brengen..., dat zal niet meevallen verwacht ik , toch maar proberen een mars te maken :rolleyes:...:bye:.

zo, ik ben weer thuis! we maken vorderingen al hebben ze wel een hele buis uit mijn oor gehaald! het was een draintje, er zat een plastic buis in van 5cm lang en zo dik als de koppeling van mijn diva!

vrijdag terug naar Maastricht voor de draadje en de week er na moet ik een hoor test doen.

da hoortest gaat moeilijk zijn hahahaha gij hoort wel maar of je wil luisteren das weer iets anders
ben vergeten je as binnen te brengen dus het zal voor morgen zijn
ga je nog iets aan de boot doen ????
mijn mast is gebroken en een 20 tal elektro draden zijn ook ober
ik moet heel de mast terug gaan bekabelen
das dus nie om mee te lachen mijn gedacht

gr raf

Leuk om naar te kijken, kost alleen klauwen vol met geld en met de schaal van de figuren nemen ze een loopje.

Eerdaags eens langs Intratuin bij de Cruquius, daar hebben ze ook een groot kerstdorp als ik me niet vergis.
Eens kijken wat zo'n 'kant en klare' berg kost, misschien handig voor een diorama.

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo brecht

ik denk dat er iemand tegen gestoten heeft
een 20 tal draadjes opnieuw trekken en aan de weerstanden solderen
alleen hoop ik dat ik de tandwielen terug mooi uitgelijnd ga krijgen
anders gaat de radar niet of zeer moeilijk draaien en das geen zicht als die zo staat te zwiepen

gr raf

Vanavond 3 klaverjas dames tot een hoogte punt brengen..., dat zal niet meevallen verwacht ik , toch maar proberen een mars te maken :rolleyes:...:bye:.
Staan de accu's in de lader voor de dames :confused:

Heren een fijne avond, hier startklaar voor het dartpaleis !

@Ad, groeten aan Kees

@Robbie, je bedoeld voor onderdelen voor je eigen diorama ?, je wil toch geen kerststal in je kamer ? :rolleyes:

Zo, agenda is klaar. Speciaal nog toegevoegd: de windbelasting.
Het principe is: hoge bomen vangen veel wind, en betalen dan logischerwijs ook meer windbelasting.

Piet: gooi ze raak!!!!

@Robbie, je bedoeld voor onderdelen voor je eigen diorama ?, je wil toch geen kerststal in je kamer ? :rolleyes:

Nee nee, geen kerststal of dorp :x-mas:

In deze video komt een 'kant en klare' berg voorbij die ik misschien als basis kan gebruiken voor een diorama.
Scheelt een hoop werk, ligt er wel aan wat het kost.

Laatst bewerkt door een moderator:
1378440_10152013233116495_1819092002_n.jpg

gr raf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back