Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die baggermolen in de fles is ook een aardig inimini-project. . .

Kan je wel zeggen, gaat jou niet lukken:D:

full

Leuk dat er ook de beschrijving bij zit hoe hij in de fles gemonteerd werd, met een overzicht van de losse onderdelen.
Veel stoom trouwens in dit nummer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de digitale versie even doorgebladerd, maar een echt blad is toch plezieriger, daar wacht ik nog wel op.
Nu eerst maar eten en BVN kijken of tv zeeland voor het nieuws.
Mijn smartcard zal er inderdaad wel woensdag pas zijn (5 werkdagen).

Zo, stootlijsten voor de 2e keer in de G4 gezet, en gelijk nog maar wat andere zaken zoals de bodemplaat etc.

Ik denk dat ik nu toch de romp aan de buitenkant een keer in de spuitplamuur ga zetten om erachter te komen of het zonder grootschalig plamuren kan. Ik doe dat liever voordat ik de raderdekken erop lijm, want dat zijn net vleugels en maakt het geheel wat onhandelbaarder en kwetsbaar. Als de romp er goed uitziet dan gaan die er alsnog tegenaan.

Wat dacht je van die twee herrieschoppende waterstralen, die jagen de vis ook wel weg.

Valt mee dat ze nog geen gpssturing en bewegingssensoren in de dobber hebben, kunnen ze op hun (i)pad of telefoon een boek gaan lezen totdat de dobber op hun telefoon meldt dat er een aanbeet is.

Waar is die goeie oude tijd dat je met een bamboe hengel van een meter of drie en een snee brood/bolletje/aardappel/potje maden of pieren zat te vissen.

hallo
heb het gelezen maar ik ga niet posten anders krijg ik weer een privé pb van robert-10

ik zit nu met een ander probleem en weet nog niet hoe het op te lossen
een duikboot met een geimplodeerde duik tank
en de helft van het tech rek aan frensels
dus de lengte ????? en die moet dicht geschroeft want het is een robbe 21 type
dus kop breken ??????en zoeken naar een oplossing
en ja een bajonet wil de eigenaar niet en kan ook haast niet
door de geleiders die hij in de buis heeft gebouwd kan het tech rek niet voldoende draaien

gr raf

hallo
heb het gelezen maar ik ga niet posten anders krijg ik weer een privé pb van robert-10
ik zit nu met een ander probleem en weet nog niet hoe het op te lossen
een duikboot met een geimplodeerde duik tank
en de helft van het tech rek aan frensels
dus de lengte ????? en die moet dicht geschroeft want het is een robbe 21 type
dus kop breken ??????en zoeken naar een oplossing
en ja een bajonet wil de eigenaar niet en kan ook haast niet
door de geleiders die hij in de buis heeft gebouwd kan het tech rek niet voldoende draaien

gr raf

En die zijn best gezellig hoor
mvg
Frederik

Wat dacht je van die twee herrieschoppende waterstralen, die jagen de vis ook wel weg.

Even los van overbodige voerboten !

Hangt af van op welke manier en op welke soort je vist, de meeste roofvis vang je 3-4 meter achter de boot terwijl je aan het slepen bent, dus draaiende bb-motor , de grote rovers zijn erg nieuwsgierig en komen even een kijkje of hapje nemen.

Meteen door naar kooi, even lezen en lampjes uit , de rust allen.

Moghú heren,

3,3°C bij 2 Bft ZZW, licht bewolkt.

@ Piet , heb jij mazzel dat je een witte Piet bent... ;)

koffie staat klaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back