Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Manus:

Moghú heren,

Met 2,8°C en 2Bft NO toch aardig frisjes hier.

@Ad/Harm , dank zij een tip van het Maritiem Museum Rotterdam ben ik op het spoor gezet betreffende tekeningen van het MS.Tabian. Een map met 43 tekeningen zou zich in het Scheepvaartmuseum Amsterdam bevinden. De man die ze zocht blij met de (voorlopige) resultaten.

Nog een bakkie doen.

Zo, dak-spanten van de opbouw gefreesd en in gelijmd !

Nu biertijd RVM MB :proost: Proost
geen kombuisdienst dus het menu is een verrassing ?

Nu biertijd RVM MB :proost: Proost
geen kombuisdienst dus het menu is een verrassing ?

Ik heb verplicht dagelijkse kombuisdienst wil ik wat op m'n bord hebben , vandaag een schnitzel met gebakken aardappeltjes en verse sperziebonen uit verwegistan ,dat proostje van jou ga ik wel even burgermeester maken,

Proost Piet.

een gigantisch sculptuur dat in feite een diorama van 12 meter lang is.

Heeft er niets mee te maken, maar borrelt ineens weer op.

Ik heb ooit van de ouders van een student die uit Indonesië kwamen twee schitterende Balinese houtgravure panelen gekregen. Vreselijk kunstig hoe het reliëf daarin was gebracht. Student was overigens al geslaagd, dus het was geen omkoping:D.
Maar ik heb er maar een 10 tal jaar plezier van gehad, want toen ik een keer langdurig ziek was zijn ze van m'n kamer gejat. Stom natuurlijk, want ik had ze mee naar huis moeten nemen. Maar ik vond ze op m'n kamer bij de TU mooi staan, en niet echt passen in ons interieur thuis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back