Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beesten zijn 't, die viseters!!!

Over Garnalen gesproken:

Een katholieke non zit op de trein tegenover een moslim met een grote
tulband om zijn hoofd die een doosje verse garnalen aan ‘t eten was.
Van elke garnaal beet hij de staart af en spuwde die in haar richting om haar uit te dagen.
Als zijn doosje leeg was opende hij het raam en wierp het doosje naar buiten.
Het werd de non te veel en zij trok aan de noodrem.

De moslim keek haar aan en zei, jij stomme ongelovige waardeloze katholieke trut, daar krijg je een boete van 2000 euro voor,
idioot wijf.
De non lachte en zei, als ik verkrachting roep en ze ruiken jou vingers, vlieg jij 10 jaar de bak in, jij vuile ingepakte bruine kamelenneuker.

Heb ik ook eens gehad en achteraf bleek dat ik de kosten van een nieuwe kraan had kunnen besparen.

Pfff......,

opgelucht.jpg

net ontsnapt aan de val die Joop al schetste. Ik zei dat ik bij andere tappunten wel heet water bleef houden. Maar onder de douche sta je (ik ten minste) best wel een poosje. En op die andere tappunten bleek ik onvoldoende geduld te hebben gehad. Toen ik dat daarnet wel op wist te brengen bleek dat ook daar na een tijdje de temperatuur daalde van "heet" naar "handwarm". Als ik de ketel check dan staat deze alleen aan het begin vol aan, en gaat na een tijdje terug naar een lagere en veel stillere stand.
Nog bedankt dat je me nog een keertje aan het denken hebt gezet, Joop.:thumbsup:

Maandag de CV boer maar eens bellen, daar hebben we tenslotte een onderhoudscontract voor. De driewegklep kan het niet zijn (denk ik) want die is net vernieuwd. Ik zag net dat de ketel ondertussen toch al weer bijna 12 jaar oud is, de tijd vliegt:(.

Leuke film, The Thing is trouwens geregisseerd door de Nederlander Matthijs van Heijningen Jr.
Het is een prequel van de film uit 1982 geregisseerd door John Carpenter.

Net de eerste twee afleveringen gezien van een nieuwe SF serie geproduceerd door J.J. Abrams. (regisseur van de nieuwe Star Trek en Star Wars films)
Het heeft iets weg van I, Robot en RoboCop.

Tot dusver is het geen onaardige serie.

:sleepy:

Laatst bewerkt door een moderator:
GMA,
Frisjes bij 5°C. en licht bewolkt.
Binnen 22°C. en een verse pot koffie op de bar.

Dus nu eerst een GZK :morning:

Moghu heren,

4.9 °C en 1Bft N , licht bewolkt.

Zit net aan m'n eerste bakkie , heb er geen verklaring voor maar heb een ruk van 9 uur slaap gemaakt afgelopen nacht , hetgeen me zelden gebeurt.
Straks de witte tornado en de boodschappendienst , een heus feest dus hier... :confused:
Moet nog echt wakker worden geloof ik , wordt aan gewerkt.

Zat eens wat oudere post te doorzoeken om een foto te vinden, dat is gelukt maar kwam ook wat namen tegen van mannen die voorheen toch regelmatig even in de kroeg kwamen , waar zijn ze toch gebleven ? , ik noem bv. Loek en Remco , we zien ze niet of nauwelijks, te druk met andere zaken kan natuurlijk.

Moghu heren,

4.9 °C en 1Bft N , licht bewolkt.

Zit net aan m'n eerste bakkie , heb er geen verklaring voor maar heb een ruk van 9 uur slaap gemaakt afgelopen nacht , hetgeen me zelden gebeurt.
Straks de witte tornado en de boodschappendienst , een heus feest dus hier... :confused:
Moet nog echt wakker worden geloof ik , wordt aan gewerkt.

pas maar op voor je rug zolang op je bed;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back