Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
als Ad een gemeentepilsje neemt doe ik mee ;)

Goed geraden Herman. Griepje gehad?

Begrijp jij iets van dat hele verhaal?
Was er trouwens bij jullie ook niet beroering vorige week. Ik las iets in de krant over te kleine garnalen die teruggezet moesten worden, maar toch verhandeld werden? Of heb ik het verkeerd begrepen/onthouden?

Goed geraden Herman. Griepje gehad?

Begrijp jij iets van dat hele verhaal?
Was er trouwens bij jullie ook niet beroering vorige week. Ik las iets in de krant over te kleine garnalen die teruggezet moesten worden, maar toch verhandeld werden? Of heb ik het verkeerd begrepen/onthouden?

Ben even flink grieperig geweest idd,loop al weken met niet doorzettende griep en hoofdpijn etc.

Bleek een flinke voorhoofdholte-,bijholte en kaakholte onsteking te hebben (koprot volgens mn collega)

Over de rest zal ik maar zwijgen Ad,ik denk dat nu de vissreij weer eens aan de beurt is wat overheidscontroles betreft.....zo van "o ja,dit hadden we ook nog in een laatje liggen vanaf 2009 etc etc en dit ook nog ,laten we de sector nog maar eens een bezoekje brengen..............

Toen werd er nog gewerkt.
Wat een chaos en alles loopt zo te zien gesmeerd.
Dat is wat anders dan met een muis rondschuiven op een tekenkamer (en dat werken noemen) :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een chaos en alles loopt zo te zien gesmeerd.
Dat is wat anders dan met een muis rondschuiven op een tekenkamer (en dat werken noemen) :D

Ook nog een blauwe maandag achter de tekentafel gestaan met Rotring pennen en Oostindische inkt.

Productie van schepen liep gesmeerd, maar helemaal goed ging het niet toen ze gingen lassen. Daar kwamen ze later pas achter en was een goede leerschool:D.

Kinderbedtijd, de rust allen!!!!

Thee water maar niet in de fluitketel warm gemaakt.
Ik denk dat het berkentriplex aroma er nog lang niet uit is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Moghu heren,

9.4 °C , 1 Bft NW , we zitten onder een grote grijze deken en het is (nog) droog.
Straks een uurtje op ziekenbezoek bij familielid.

Nu eerst nog eens een bakkie.

schuim is binnen
de ene plaat is te dun 29 ipv 30
en wat een geluk die van 40 is 41 mm :banana:
bij elkaar toch 70

het miezert nog steeds gelukkig.

tijd voor een bakkie.

Haha.
opvlieger is beledigd omdat hem gemeld wordt dat hij te veel "upt" , vind je elders het volgende:
Gaarne had ik mijn account verwijderd.
"Forum beheerders" hier op Modelbouwforum heeft een niveau van 'kleuterklas'

Laat je je dan kennen of niet.

Ik ga nog maar een bakkie doen.
Zojuist "de uitbetaling van mijn levensloop spaarregeling" in gang gezet.
De geldbeheerder stopt er per 1 jan 2014 mee.
Ik hoop maar dat alles nog in december op mijn rekening staat, dan krijg ik over 20% nog belastingkorting van de regering.
Dat belooft weer wat, want dat moet via mijn voormalig werkgever.
Gelukkig ben ik daar niet met ruzie weggegaan. :)

Möge

Ondanks de nieuwe fiets blijft Beverwijk een flinke afstand fietsen, 15 km heen 15 km terug.
De overgang met het pontje van IJmuiden is altijd wel leuk, vooral in de avond als alle lampjes branden bij de Hoogovens, jammer genoeg had ik geen fototoestel bij me.
De Philips verlichting op de fiets doet het goed, vooral het stuk tussen de pont en het Telstar stadion in erg donker.
Het stuur ga ik vandaag 7 cm inkorten, daarna wat testritjes in de duinen maken.

Nostalgie :-)
Yes! Docu over Bassie en Adriaan - Kijkbuis | WTF.nl
Bassie & Adriaan maken filmpjes over carrière | nu.nl/film | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Tja, ik heb indertijd met die bankencrisis ook nog even in m'n rats(je) gezeten, want de pensioenopbouw tijdens mijn 6 pre-pensioenjaren is niet bij ABP maar bij Nationale Nederlanden ondergebracht, en die stonden op een gegeven moment ook op kukelen. Achteraf weer goed gekomen, en het is nu mijn enige pensioen dat contractueel keurig elk jaar geïndexeerd wordt:D.

Akademisch Ziekenhuis

Geachte Heer,

We ontvingen zopas de resultaten van ons onderzoekslabo en zijn zeer verheugd u te kunnen bevestigen dat de roodheid rond uw penis geen kanker was, maar wel lippenstift.
Gelieve ons te willen verontschuldigen voor de amputatie.

Uw AZ-team

Verkracht
Een jonge vrouw komt bij de politie aan de balie.
Veur wat est, madammeken?
Ik ben verkracht !!!
Verkracht ? En hebde soms een idee of aanwijzingen die naar de dader kunnen leiden?
't Is zeker ene die aan de gemeente werkt.
En waarom denkt ge dat?
Ik heb alles zelf moeten doen !

Da's ne goeien !!!

's Morgens vroeg komen twee werkmannen van Belgacom de straat ingereden en beginnen te graven.
Nadien wordt de gegraven sleuf weer dichtgegooid.
Dit gaat zo de hele dag door.
Vooraleer ze 's avonds vertrekken komt een buurtbewoner bij die mannen en vraagt hen wat ze nu eigenlijk de hele dag gedaan hebben.
Wel zeggen die mannen : 'Wij hebben draadloos internet gelegd.'

En deze dan :

Harde realiteit

Twee Marokaanse doppers: zegt de ene dopper tegen de andere :
'Is jouw dopgeld ook gestegen vorige maand?'
Zegt de andere: 'Ja, 't moet dan toch zijn dat ze content zijn van ons, he?'

Ik liep over de markt in Turnhout.

Voor mij stapte een mooie meid, lange benen, kort rokje.
Bij een kraampje met petjes en hoedjes, uitgestald op een laag tafeltje, bleef ze staan.
Ze bukte voorover om een hoedje te pakken.
Ik zag dat het rokje omhoog kwam en zag toen waar de string tussen die heerlijke billen verdween.
Liefhebber die ik ben, bleef ik staan kijken.
Ze bleef maar voorover bukken..., hoedjes pakken, en passen voor een piepklein spiegeltje.
Bij het 5e hoedje draaide ze zich om en keek mij recht in mijn gezicht aan.
Ik dacht 'nu krijgen we het': die is pissig, want ze heeft 'gevoeld' dat ik al een tijdje naar haar heb staan te kijken.
Ze frommelde wat met haar handen aan het hoedje en vroeg aan mij: "En, staat ie?"
Ik antwoordde: "Ja, al vanaf het tweede hoedje!"

Twee gepensioneerden zitten op een bank in het park.
Zegt de ene tegen de andere: “Ik heb een nieuw gehoorapparaat en ‘t is een goede, ik hoor nu alles weer duidelijk.”
“Ja?” vraagt de andere, “En wat heeft dat gekost?”
“Half vier!”

Een knap jong Canadees meisje (met alles erop en eraan), komt al schreiend bij haar moeder en zegt haar: "Mam, ik ben in verwachting !"
Moeder schrikt en antwoordt : "Dom Kieken, ik had je nochtans nog zo gezegd :
- als een jongen aan je borsten komt, zeg dan “DON'T.”
- en als hij lager komt, zeg dan “STOP.”
En tussen twee super huilbuien in, antwoordt het meisje: "Dat is het hem juist, mam.
Hij was op de twee plaatsen tegelijk bezig, en dus heb ik constant geroepen : “DON'T STOP “- “DON'T STOP”!

Een kantoormedewerker vraagt aan zijn vrouwelijke collega:
"Goh, leuk truitje. Van kamelenstof gemaakt misschien?
Zij: "Hoezo?"
"Nou, ik dacht vanwege die ..... twee bulten..."
ff stil .....
Zij: "Mmmm en die leren jas van jou dan, die is zeker van varkensleer...
Hij: “Hoezo ?”
”de kop zit d'r nog aan!"

De blondine en de indiaan ..

Een knappe blondine uit New York reed met haar auto door een verlaten gebied in Texas toen de brandstof opraakte.
Een Indiaan op een paard kwam langsrijden en vroeg of hij haar mee kon nemen naar het eerst volgende dorp.
De blondine klom bij de Indiaan achter op het paard en ze reden weg.
De rit verliep voorspoedig, afgezien van het feit dat de Indiaan iedere vijf minuten een enorme kreet slaakte die weerkaatste in de omringende bergen.
Toen ze in het dorp aankwamen zette de Indiaan de vrouw af bij een tankstation, hij slaakte nog een luide kreet en reed weg.
'Wat hebt u met die Indiaan gedaan, dat hij zo opgewonden is', vroeg de pompbediende.
'Niets', zei de blonde vrouw, 'ik sprong achter hem op het paard, sloeg mijn armen om hem heen en hield me vast aan de zadelknop.
'Mevrouw,' zei de pompbediende, 'Indianen rijden zonder zadel.'

Raak antwoord

Een werknemer komt voor de zoveelste keer te laat op het werk.
Zijn bazin schiet in een franse coleire en roept “Als je nu nog één maal te laat komt,
al was het maar één minuut, dan trek ik je onmiddellijk een kwartier af”
Antwoord die gast zonder verpinken,
OK, als je maar geen koude handen hebt !!!!

Een stel stoer uitziende groep motorrijders waren aan het rijden toen ze een meisje zagen dat op het punt stond van een brug af te springen en ze stopten.
De leider, een grote bebaarde man, stapt van zijn motor en zegt: "Wat ben je aan het doen?"
"Ik ga zelfmoord plegen" zegt ze.

Omdat hij niet overgevoelig wil overkomen, wilde hij toch deze gelegenheid niet missen en dus vroeg hij..
"Wel, waarom geef je me geen kus voordat je springt?"

En ze doet het... en het was een lange, intensieve kus..

Nadat ze waren uitgezoend zei de motorrijder: "Wow, dat was de beste kus die ik ooit gehad heb.
Je gooit een waarlijk talent weg. Je zou beroemd kunnen zijn. Waarom ga je zelfmoord plegen?"
"Mijn ouders willen niet dat ik me als een meisje kleed......"

De juf doet een quiz in de klas.

"In welk land wordt er goodbye gezegd?"
Piet: "Amerika."
Frank: "Engeland."
Klaas: "Ierland."
Jantje: "Antwerpen."

"Hoezo Antwerpen?", vraagt de juf..
"Jawel", zegt Jantje, "ik hoorde het onze pa, die komt van Antwerpen, deze morgen nog zeggen tegen ons ma:
"Doe oe stringske mor opzai, dan kan’ker GOED BAI "

Een man komt bij het Arbeidsbureau Gent-Centrum en ziet daar een kaart waarop een assistent voor een gynaecoloog wordt gevraagd.
Hij is geïnteresseerd en wil meer weten.
"Kun je me meer details geven over deze vacature?" vraagt hij aan de man achter de balie.
De medewerker van het Arbeidsbureau zoekt in zijn dossiers en antwoordt: "Uuuh... even kijken, hier is het.
Oke, het werk bestaat eruit de dames gereed te maken voor onderzoek door de gyneacoloog.
Dat houdt in: helpen met uitkleden, op de rug leggen en even opfrissen.
Dan scheerschuim aanbrengen, het schaamhaar afscheren en alles even inwrijven met verzachtende olie, zodat ze gereed zijn voor behandeling door de gynaecoloog.
Het jaarsalaris is ¤ 60.000 netto, maar ik ben bang dat u naar Geraardsbergen zult moeten."
"Oh, is daar de vacature?"
"Nee, die job is in het UZ van Gent, maar de rij kandidaten staat al tot in Geraardsbergen!

Ik hoorde net een "strepen en balken figuur" van de marine het volgende zeggen, terwijl hij druk was met vooral interessant te klinken.
"aan deel te mogen nemen"

:rolleyes:

Zo, even wat heen en weer gepraat met de CV-boer. Vaillant is het ermee eens dat dit niet meer normaal is, en bieden een nieuwe ketel aan voor 50% van de adviesprijs. Daar komt dan natuurlijk nog de installatie bij, en ik heb dan nog een gratis Honeywell thermostaat bij bedongen, want die ik nu heb van Vaillant vind ik een klote ding. Op 11 december komen ze hem plaatsen. Ook weer geregeld!!!

Stuur 6cm ingekort en handvatten vervangen voor meer grip.

Nu nog een fietsbel uitzoeken, eigenlijk hadden ze die standaard erop moeten zetten want een bel is net als verlichting verplicht.

Eerst maar eens bedenken wat ik ga eten en boodschappen doen.

pffffffffffff
weer veel verkeerde mails tegenwoordig
heb er weer eens met lol een bericht op geplakt
From: patrick henkens
Sent: Thursday, November 28, 2013 2:04 PM
To: bmsa@telenet.be
Subject: cross zaterdag 30 nov te stabroek

Hoi Bob
In bijlage nog wat info voor zaterdag

Uw nummer en kaartje breng ik mee. zie wel dat je 4 spelden bij je heb voor de nummer vast te maken en vergeet je loop singlet van de club niet

In bijlage nog wat info voor zaterdag. en zie dat je op tijd bent .......
gr Patrick

hier mijn antwoord
hallo Patrick
???? ten eerste ik heet raf en niet bob
het nummer en kaartje mag je mee brengen maar ik ben er geen flikker mee want ik heb niets waar je het aan kan vast maken
zaterdag ga ik mijn schoonzusje ophalen in antwerpen maar daarna kom ik zeker niet naar stabroek
een paar km rijden tot daar aan toe maar zo maar gaan lopen ??? ik heb niets gestolen dus waarom zou ik moeten gaan lopen
ik hou het bij rustig elke donderdag 1 uurtje gaan wandelen met een groepje
maar ik zou zeggen
ammuseer je zaterdag en hopelijk heb je droog weer

groetjes raf
Home

de meeste flikker ik meteen de vuilbak in maar zo nu en dan kan ik het niet laten LOL

gr raf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back